Η βιαστική ένωση, τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και οι περικοπές στο Survivor

Η βιαστική ένωση, τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και οι περικοπές στο Survivor

Τι συμβαίνει με το ριάλιτι επιβίωσης

Το Survivor, έχει καταφέρει να «σκαρφαλώσει» αρκετές θέσεις στον πίνακα τηλεθέασης ωστόσο τα νούμερα του ακόμη δεν είναι ικανοποιητικά.

Πρόκειται, για ένα ιδιαίτερα ακριβό πρόγραμμα, του οποίου τα δικαιώματα έχει η εταιρεία παραγωγής του Ατζούν Ιλιτζαλί, του Τούρκου παραγωγού, ο οποίος έχει αναλάβει και χρέη παρουσιαστή στην γειτονική χώρα.

Τα οικονομικά προβλήματα τα οποία έχουν «χτυπήσει» τον Ατζούν σε συνδυασμό με τις «χαμηλές πτήσεις» του προγράμματος, στάθηκαν αφορμή για αλλαγές στο πρόγραμμα.

Η πρώτη και μεγάλη αλλαγή που ανακοίνωσε ο Τούρκος παραγωγός στους παίκτες του Survivor Ελλάδα – Τουρκία, είναι πως αντί για ένα αυτοκίνητο, θα δοθούν ως έπαθλα δέκα. Έλληνες και Τούρκοι ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και φωνές ενθουσιασμού.

Η δεύτερη αλλαγή για το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, ήταν η βιαστική ένωση των δυο ομάδων που θα ξαναρχίσουν το παιχνίδι, ουσιαστικά ξανά. Έλληνες και Τούρκοι θα ξανά φτιάξουν δυο νέες ομάδες, οι οποίες θα είναι η άσπρη και η μαύρη και θα αποτελούνται από παίκτες και των ομάδων, δηλαδή θα είναι μεικτές. Αυτό σημαίνει πως οι καινούργιες ομάδες θα πρέπει να γνωριστούν από την αρχή και να μάθουν να συμβιώνουν. Η αλλαγή αυτή προέκυψε μετά από προσεκτική και παρατηρητική ματιά στους πίνακες της τηλεθέασης.

Τα mix game ή αλλιώς, τα παιχνίδια φιλίας, συγκεντρώνουν υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης από ότι τα παιχνίδια στα οποία κοντράρονται οι Έλληνες με τους Τούρκους.

Με τέτοια ένωση, με μεικτές ομάδες, ενδέχεται να ανεβάσει κι άλλο το ποσοστό των τηλεθεατών που παρακολουθούν το Survivor.

Εφόσον γίνει αυτό, δεν θα επηρεαστεί το μπάτζετ που έχει ο Ατζούν Ιλιτζαλί στη διάθεση του για το παιχνίδι. Ένα μπάτζετ το οποίο, είναι έτσι κι αλλιώς μειωμένο αφού τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης, στα κανάλια, μεταφράζονται ως χαμηλά έσοδα διαφήμισης.