Η Apple αποζημιώνει αυτούς που αγόρασαν περιεχόμενο εν αγνοία τους

Τέλος στην αγωγή από καταναλωτές βάζει ο αμερικανικός κολοσσός

Το 2011 η Apple δέχθηκε συλλογική αγωγή από καταναλωτές που υποστήριξαν ότι πολλές αγορές περιεχομένου έγιναν εν αγνοία τους, αφού τα παιδιά τους ξόδευαν αρκετά χρήματα για το ξεκλείδωμα επιπλέον επιλογών για διάφορα παιχνίδια App Store.

Η αγωγή βασιζόταν στο γεγονός ότι η Apple θα έπρεπε να είχε φροντίσει να δώσει τη δυνατότητα κλειδώματος των αγορών, διασφαλίζοντας έτσι τους πελάτες της από τις αλόγιστες σπατάλες των παιδιών τους, που δεν έχουν συναίσθηση του χρήματος. Θα έπρεπε, όπως επισημαίνεται, να υπάρχει κάποιος έλεγχος και πιστοποίηση του ατόμου που του ανήκει ο λογαριασμός.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο συμβιβασμός της Apple σημαίνει πως είναι υποχρεωμένη να μοιράσει δωροεπιταγές των 5 δολαρίων σε περισσότερους από 23 εκατομμύρια καταναλωτές!

Μάλιστα, για τις περιπτώσεις όπου οι αγορές ξεπέρασαν τα 30 δολάρια, είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει τα χρήματα στους πελάτες της.

Στην μήνυση τονίζεται πως η Apple “απέτυχε να αποκρύψει επαρκώς” τη δυνατότητα αγοράς επιπλέον περιεχομένου σε εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί για παιδιά. Ένα θέμα που έχει εντοπιστεί εδώ και αρκετό καιρό, με την Apple να πρέπει να εισάγει κωδικούς πρόσβασης όταν πρόκειται να ολοκληρωθεί μία τέτοια συναλλαγή.