Πριν μπει στη σούβλα, το αρνί μπαίνει στο στόχαστρο (των ελέγχων)

Η ΓΓ Εμπορίου βάζει στο στόχαστρο τις προωθητικές ενέργειες των σούπερ μάρκετ για το Πάσχα

Τις προωθητικές ενέργειες των σούπερ μάρκετ έχει θέσει στο στόχαστρό της η γενική γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Οικονομίας, ώστε να αποφευχθούν παραπλανήσεις των καταναλωτών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, με σχετικό έγγραφό της, ζητάει ενημέρωση από συγκεκριμένες επιχειρήσεις σχετικά με τις προωθητικές τους ενέργειες με αιχμή το αρνί του Πάσχα.

Πιο συγκεκριμένα, με αφορμή αναφορά στο φυλλάδιο προσφορών συγκεκριμένης εταιρείας για το διάστημα της Μεγάλης Εβδομάδας, που αναφέρει ότι πωλείται αρνάκι γάλακτος νωπό ολόκληρο και νωπό ή τεμαχισμένο σε χαμηλή τιμή, η γενική γραμματεία ζητάει ακριβή ενημέρωση μέχρι τη Μεγάλη Παρασκευή σχετικά με το χρονικό διάστημα στο οποίο αναφέρεται η ένδειξη «μόνο για λίγο» και αν η εξάντληση των αποθεμάτων συνεπάγεται αύξηση τις τιμής που διαφημίζεται.

Ζητά επίσης να μάθει ποιος είναι ο αριθμός των τεμαχίων των αρνιών με τη συγκεκριμένη τιμή και ποια είναι η τελική τιμή των προϊόντων κρέατος που αναφέρονται στο φυλλάδιο με την ένδειξη χαμηλής τιμής.

Επισημαίνεται ότι η παροχή, εκ μέρους του προμηθευτή, ασαφών πληροφοριών στον καταναλωτή, ελέγχεται ως αθέμιτη πρακτική κατά το Ν 2251/94.

Πηγή ΑΠΕ