Νέες εξαγωγικές αγορές-«στόχοι» για τον Enterprise Greece

Νέες εξαγωγικές αγορές-«στόχοι» για τον Enterprise Greece

Στόχος είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας

Νέες δράσεις προώθησης και προβολής κλάδων στους οποίους διαπρέπουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις, έχει προγραμματίσει για φέτος ο αρμόδιος φορέας για την προώθηση των εξαγωγών και την προσέλκυση επενδύσεων Enterprise Greece. Το πρόγραμμα δράσεων για το 2018, που αφορά στη συμμετοχή της χώρας μας σε διεθνείς εκθέσεις, αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική σελίδα του οργανισμού.

Στόχος είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας, η προβολή της Ελλάδας στην παγκόσμια αγορά, ως χώρας εξαγωγής ποιοτικών, αλλά και καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας, καθώς και η αύξηση των ελληνικών εξαγωγών σε υπάρχουσες αγορές και η διείσδυση σε νέες. Για το 2018 έχει σχεδιαστεί ένα συνεκτικό πρόγραμμα βασιζόμενο στην προβολή και προώθηση των κλάδων της ελληνικής οικονομίας, που έχουν εξωστρεφή προσανατολισμό, καθώς και η ένταξη νέων δράσεων που συνεισφέρουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής και της ενίσχυσης της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και των ελληνικών επιχειρήσεων.

Ενισχύεται ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων με την προσθήκη νέων αγορών στόχων. Συγκεκριμένα, προστέθηκαν νέες δράσεις προώθησης και προβολής των κλάδων τεχνολογίας και καινοτομίας, δημιουργικής βιομηχανίας και ναυτιλιακού βιομηχανικού εξοπλισμού, ενώ παράλληλα θα συνεχιστεί και το πρόγραμμα προβολής και προώθησης των ελληνικών οίνων στις τρίτες χώρες με την υποστήριξη και συνεργασία της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ).

Το πρόγραμμα που αναφέρει αναλυτικά τις διεθνείς εκθέσεις θα βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην ηλεκτρονική σελίδα του οργανισμού.

Συγκεκριμένα:

- Για τον κλάδο τροφίμων ποτών και αγροτικών προϊόντων, έχει σχεδιαστεί η συμμετοχή σε 16 διεθνείς εκθέσεις που στοχεύουν στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ, της Άπω Ανατολής και στις Αραβικές χώρες, ενώ έχουν σχεδιαστεί και δράσεις που αφορούν στην πρόσκληση αγοραστών για συναντήσεις με ελληνικές επιχειρήσεις, δράσεις in store promotion, road shows, επιχειρηματικές αποστολές, press events

- Για τον κλάδο τεχνολογίας και πληροφορικής έχει προγραμματιστεί η συμμετοχή σε 6 διεθνείς εκθέσεις σε Βαρκελώνη, Τουλούζη, Ανόβερο, Τόκυο και Παρίσι.

-Για τον κλάδο αγορατεχνικού εξοπλισμού και εφοδίων έχει προγραμματιστεί η συμμετοχή σε δύο διεθνείς εκθέσεις σε Φιλιππούπολη και Βουκουρέστι.

- Για τον κλάδο των δομικών υλικών, προβλέπεται η συμμετοχή σε 12 διεθνείς εκθέσεις σε Σαουδική Αραβία, Ρουμανία, Ρωσία, Μαρόκο, Ιράν, Λίβανο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Καζαχστάν, Αίγυπτο, Αζερμπαϊτζάν και Κένυα αλλά και δράσεις όπως η πρόσκληση αγοραστών και η διοργάνωση επιχειρηματικής αποστολής σε αγορές στόχους και αναδυόμενες οικονομίες.

- Παρουσία της χώρας μας σχεδιάζεται και στην διεθνή έκθεση αμυντικών συστημάτων (AUSA) στην Ουάσιγκτον

- Δύο συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς στη Μπολόνια και Χονγκ Κονγκ

- Για τον κλάδο του βιομηχανικού ναυτιλιακού εξοπλισμού προγραμματίζεται η συμμετοχή σε 5 διεθνείς εκθέσεις σε Γερμανία, ΗΠΑ, Σιγκαπούρη και Ιαπωνία.

- Συμμετοχή προβλέπεται και σε 5 διεθνείς εκθέσεις εξοπλισμού ξενοδοχειακών μονάδων και εστιατορίων σε Γαλλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σιγκαπούρη και Νότια Αφρική

- Για τον κλάδο Επίπλου Εσωτερικής Διακόσμησης προβλέπεται εθνική συμμετοχή σε δύο διεθνείς εκθέσεις σε Ντουμπάϊ και Μιλάνο.

- Για τον κλάδο Ένδυση-Υπόδηση - Γούνα σχεδιάζεται η συμμετοχή σε 5 διεθνείς εκθέσεις σε Χονγκ Κόνγκ, Μόσχα, Σαγκάη και Λας Βέγκας.