To deal Μύθος – FIX με αριθμούς

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Ένα νέο παίκτη στην αγορά μπύρας επιχειρούν να δημιουργήσουν με τη Νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ο Μύθος και η Fix, μετά το μεταξύ τους deal, που οριστικοποίησαν και ανακοίνωσαν σήμερα. 

Με προφανή στόχο να σταθούν απέναντι στην κυρίαρχο της αγοράς, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που σήμερα έχει μερίδιο αγοράς 55%, με το νέο σχήμα επιδιώκουν να αυξήσουν το σημερινό, σωρευτικό τους μερίδιο του 29%, σε ποσοστό υψηλότερο του 32%-33% στην πενταετία. "Το σημαντικό είναι η ανάπτυξη του μεριδίου να είναι κερδοφόρα", τόνισε με νόημα ο διευθύνων σύμβουλος της Μύθος και της νέας πλέον Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης. 
 

ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ 

 

 

Ο στόχος είναι να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η παρουσία τους στο εξωτερικό, από τις 40 χώρες, στις οποίες διαθέτουν σήμερα τα προϊόντα τους στα ράφια των ξένων αλυσίδων super market.
 
Στα σχέδια της νέας εταιρείας είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, αφού ο κύριος Καραφυλλίδης δεν απέκλεισε στην ουσία και την παραγωγή αναψυκτικών. "Σήμερα, συζητάμε για το deal και μένουμε σε αυτό", απάντησε σχετικά. Γεγονός, πάντως, είναι ότι η Carlsberg ξεκινά από το νέο έτος την παραγωγή της σόδας και τόνικ, Tuborg, αφού πήρε τα δικαιώματα από την Coca Cola Τρία Έψιλον, όπως είχε αποκαλύψει το news.gr.
 
 
Η νέα εταιρεία θα έχει 500 εργαζόμενους, οι θέσεις των οποίων και θα διατηρηθούν, αφού "αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σχέδιο μείωσης". 
 

Ας δούμε λοιπόν τη Νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία σε αριθμούς : 

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μύθος Ζυθοποιία, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, δήλωσε : "Η συγχώνευση των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης του Carlsberg Group στην Ελλάδα. Μια αγορά, στην οποία έχουμε σταθερή παρουσία τα τελευταία 46 χρόνια. Με ελληνικό DNA και διεθνές αποτύπωμα, το νέο σχήμα συνδυάζει την ισχυρή τεχνογνωσία, τη δύναμη, την αξιοπιστία, την οργάνωση, τις ισχυρές δομές, την οικονομική ευρωστία και την εξωστρέφεια του Carlsberg Group, με την επιτυχημένη ελληνική επιχειρηματική σκέψη, όπως αυτή αντανακλάται μέσα από τη δυναμική πορεία ενός ιστορικού ελληνικού brand. Σήμερα, αλλάζουμε το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα".

Ο Πρόεδρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Γιάννης Χήτος, δήλωσε : "Η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί το νέο ισχυρό πυλώνα της εγχώριας αγοράς μπύρας. Με ένα ισχυρό portfolio προϊόντων, που περιλαμβάνει τη FIX Hellas, το ιστορικότερο σήμα ελληνικής μπύρας, και τη Mythos, το μεγαλύτερο ελληνικό σήμα μπύρας της νεότερης εποχής, με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, με στήριξη των τοπικών παραγωγών και επενδύσεις, που συνεπάγονται περαιτέρω ανάπτυξη, συμβάλλουμε στο να αλλάξουν ουσιαστικά τα δεδομένα του κλάδου στη χώρα μας. Στόχος μας είναι η δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την αγορά, και κατ’ επέκταση για την εθνική οικονομία και τους Έλληνες καταναλωτές".