Το τηλεοπτικό δίκτυο France 2 πρώτο σε τηλεθέαση τη βραδιά των εκλογών

Το τηλεοπτικό δίκτυο France 2 πρώτο σε τηλεθέαση τη βραδιά των εκλογών

Είχε 3,9 εκατομμύρια τηλεθεατές κατά μέσο όρο

Το τηλεοπτικό δίκτυο France 2 ήρθε πρώτο σε τηλεθέαση χθες, τη βραδιά του δεύτερου γύρου των βουλευτικών εκλογών στη Γαλλία, όπως και την βραδιά του πρώτου γύρου, καθώς και των προεδρικών εκλογών, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Médiamétrie.

Το δεύτερο δίκτυο της δημόσιας γαλλικής τηλεόρασης είχε 3,9 εκατομμύρια τηλεθεατές κατά μέσο όρο, δηλαδή το 20% του κοινού μεταξύ 19:30 και 21:15.

Ποσοστά τηλεθέασης ωστόσο αρκετά χαμηλότερα από αυτά στις προεδρικές εκλογές, όπου το France 2 είχε στο δεύτερο γύρο κατά μέσο όρο 5,8 εκατομμύρια τηλεθεατές, δηλαδή το 24,5% του κοινού μεταξύ 19:30 και 23:30.

Το δίκτυο TF1 ήρθε δεύτερο χθες βράδυ με 3,6 εκατ. τηλεθεατές κατά μέσο όρο, έχοντας το 19,3% του κοινού. Το France 3 προσήλκυσε 1,5 εκατ. τηλεθεατές, δηλαδή το 8,4% των τηλεθεατών μετά το M6 που εκείνη την ώρα έδειχνε μια ταινία του Μπεν Στίλερ.

Από την πλευρά των ενημερωτικών δικτύων, το BFMTV είχε 711.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο μεταξύ 18:00 και 24:00, δηλαδή το 4,3% των τηλεθεατών, όπως ανακοίνωσε. Κατά τη διάρκεια όλη της ημέρας, το BFMTV είχε το 4,5% της τηλεθέασης σε εθνική εμβέλεια, δηλαδή 45% περισσότερο σε σχέση με όμοια ειδική εκπομπή στις βουλευτικές εκλογές του 2012.

Το LCI ήρθε δεύτερο, με 178.000 τηλεθεατές από τις 17:30 έως τα μεσάνυχτα, δηλαδή το 1,1% των τηλεθεατών. Το CNews ήταν τρίτο, με 106.000 τηλεθεατές (0,6% του κοινού).