O τελευταίος διάλογος του πιλότου του αγνοούμενου αεροσκάφους

Νέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως σχετικά με το αεροσκάφος των αερογραμμών Malaysia Airlines που χάθηκε το Σάββατο από τα ραντάρ με 239 επιβαίνοντες, ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο Κουάλα Λουμπούρ-Πεκίνο.

Κι ενώ όλη η υφήλιος γνωρίζει ως τελευταία επικοινωνία του μοιραίου αεροσκάφους με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου της Κουάλα Λουμπούρ στις 19:00 της Παρασκευής, ώρα Μαλαισίας, ένας πιλότος λέει στη μαλαισιανή εφημερίδα New Sunday Times ότι πιθανότατα είναι ο τελευταίος που μίλησε με άτομο από το αεροσκάφος της πτήσης MH370!

Ο πιλότος, ο οποίος ζήτησε από την εφημερίδα της Μαλαισίας να μη δημοσιευτεί το όνομά του, υποστηρίζει ότι πετούσε περίπου στο ίδιο ύψος κατά 30 λεπτά της ώρας πιο μπροστά από το αεροπλάνο της Malaysia Airlines.

Κατά τη διάρκεια της πτήσης του, δέχτηκε κλήση από το κέντρο ελέγχου του εναέριου χώρου του Βιετνάμ, όπου του ζητήθηκε να επικοινωνήσει με το αγνοούμενο αεροσκάφος.

Κι ενώ ούτε οι Αρχές της Μαλαισίας, ούτε εκείνες του Βιετνάμ μπορούσαν να επικοινωνήσουν με το αεροπλάνο εκείνος φαίνεται ότι τα κατάφερε! Την είδηση αναμεταδίδει και η εφημερίδα New Straits Times της Σιγκαπούρης.

O ίδιος ο πιλότος αφηγείται: "Καταφέραμε να ολοκληρώσουμε επαφή με την πτήση MH370, λίγο μετά τις 01:30 του Σαββάτου, ώρα Βιετνάμ και ρωτήσαμε αν έχουν περάσει στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Η φωνή από την άλλη πλευρά ήταν είτε του Καπετάνιου Ζαχάριε (πλήρες όνομα: Ζαχάριε Αχμάντ Σαχ, 53 ετών), είτε του συγκυβερνήτη Φαρίκ (πλήρες όνομα: Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, 27 ετών), αλλά θα έλεγα σίγουρα ότι ήταν ο συγκυβερνήτης. Υπήρχαν πάρα πολλές παρεμβολές στη συνομιλία μας. Σε κάποιο σημείο ήταν στατική, αλλά άκουσα μουρμουρητά στην άλλη άκρη. Αυτός ήταν ο τελευταίος ήχος που ακούσαμε, μιας και μετά χάσαμε τη σύνδεση".

Ο πιλότος διευκρίνισε ότι όσα αεροσκάφη πετούσαν την ίδια ώρα και ήταν συντονισμένα στην ίδια συχνότητα θα μπορούσαν να έχουν ακούσει τη συνομιλία. "Θα μπορούσε να είναι και υποθαλάσσια σκάφη", δήλωσε στην εφημερίδα New Sunday Times.

Εξήγησε ότι μετά την επικοινωνία δε σκέφτηκε κάτι, καθώς το να χάνει επαφή με το κέντρο ελέγχου ένα αεροσκάφος είναι κάτι που έχει ξανασυμβεί, μέχρι που συνειδητοποίησε ότι η πτήση MH370 δεν προσγειώθηκε ποτέ.

"Αν το αεροπλάνο είχε προβλήματα, όταν μιλήσαμε μαζί τους, θα είχαμε ακούσει τον πιλότο να εκπέμπει σήμα Mayday. Αλλά είμαι σίγουρος ότι ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος στο δικό μας αεροσκάφος άκουσε κάτι τέτοιο", εξήγησε.

"Μετά την ησυχία και τη διακοπή του σήματος, λάβαμε επαναλαμβανόμενο αίτημα από τις βιετναμέζικες Αρχές να επικοινωνήσουμε και πάλι, αλλά δεν καταφέραμε να ανακτήσουμε επαφή", συμπλήρωσε.