ΑΔΕΔΥ: Όργιο βίας και τρομοκρατίας

Άμεση ήταν η αντίδραση της ΑΔΕΔΥ στα επεισόδια που σημειώθηκαν, καθώς με ανακοίνωση που εξέδωσε αποδοκιμάζει τα όσα συνέβησαν, κάνοντας λόγο για "όργιο βίας και τρομοκρατίας". 

Θυμίζουμε ότι ίσχυρές αστυνομικές δυνάμεις βρέθηκαν στο υπουργείο Οικονομικών όπου είχαν συγκεντρωθεί διαθέσιμοι" εκπαιδευτικοί, υπάλληλοι του υπουργείου Υγείας, σχολικοί φύλακες και καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών, προκειμένου να φυγαδεύσουν τα μέλη της Τρόικας.

Δυνάμεις των ΜΑΤ απώθησαν διαδηλωτές που προσπάθησαν να βρεθούν στην είσοδο του υπουργείου, στην οδό Νίκης.

Η τρόικα αποχώρησε με αποδοκιμασίες και γιουχαΐσματα, μετά από χαρακτηριστική καθυστέρηση, καθώς η πόρτα του υπουργείου Οικονομικών έμεινε για αρκετή ώρα κλειστή.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ:

Σε όργιο βίας και τρομοκρατίας προχώρησε για άλλη μια φορά η μνημονιακή Κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, προκειμένου να περάσουν οι απολύσεις.

Από το πρωί και ενώ εξελίσσονταν ειρηνικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας εργαζομένων σε διαθεσιμότητα, σημειώθηκαν απρόκλητες επιθέσεις από τις δυνάμεις καταστολής. Αποτέλεσμα τους ήταν αρκετοί τραυματισμοί εργαζομένων με τέσσερεις από αυτούς να μεταφέρονται στο νοσοκομείο, ανάμεσα τους το μέλος της Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., Θέμης Μπαλασόπουλος καθώς και το μέλος του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., Χριστόδουλος Ευθυμίου.

Ταυτόχρονα, έγιναν δεκάδες προσαγωγές, μεταξύ των άλλων και του μέλους της Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Γρηγόρη Καλομοίρη, η οποία μετατράπηκε σε σύλληψη.

Η Κυβέρνηση των υπηρετών της Τρόικα γνωρίζει καλά πως η πολιτική της δεν έχει τη συναίνεση της κοινωνίας και καταφεύγει έτσι στον αυταρχισμό και την καταστολή. Απέναντι σε εργαζόμενους που υπερασπίζονται το δικαίωμα τους στη δουλειά, την αξιοπρέπεια και τη ζωή τους, μόνο η βία της απέμεινε ως ύστατο μέσο.

Ελπίζουν πως τρομοκρατώντας τους εργαζόμενους θα καταστείλουν τις κοινωνικές αντιστάσεις που συνεχώς ιογκώνονται.

Να ξέρουν πως ματαιοπονούν, δεν μας φοβίζουν, ο αγώνας των εργαζομένων θα μετατρέψει σύντομα την πολιτική τους σε παρελθόν.

Φωτογραφία: Γιάννης Κέμμος