Οι ξένοι προτιμούν τα ελληνικά κρασιά κατά 8% περισσότερο

Ευχάριστα είναι τα μηνύματα που έρχονται από την ελληνική αγορά κρασιού. Τα στοιχεία της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ), δείχνουν ότι το εμφιαλωμένο επώνυμο κρασί εξάγεται σε ποσότητες κατά 8% μεγαλύτερες μέσα στο 2011, ενώ τα δείγματα για το 2012 είναι ακόμα πιο ενθαρρυντικά.

Την τελευταία πενταετία, ο ελληνικός κλάδος του κρασιού, με την υποστήριξη της ΕΔΟΑΟ, κινείται δυναμικά και συντονισμένα με στόχο την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Ήδη, από το 2009, η ΕΔΟΑΟ επένδυσε στην εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ εξωστρεφούς προσανατολισμού για το Επώνυμο Ελληνικό Κρασί (την εθνική οινική μάρκα), αποτελώντας τον πρώτο και μοναδικό μέχρι σήμερα ελληνικό επαγγελματικό κλάδο που έχει καταρτίσει με συλλογικές διαδικασίες ένα στρατηγικό σχέδιο, πρότυπο συνεργασίας για τα ελληνικά δεδομένα.

Το 2010 η ΕΔΟΑΟ, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), εξασφάλισε 7 εκατομμύρια ευρώ, από χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς (ΚΟΑ) του αμπελοοινικού τομέα.

Μαζί ξεκίνησαν την υλοποίηση του εν λόγω στρατηγικού σχεδίου, η οποία συνεχίζεται και περιλαμβάνει κινήσεις προώθησης για αύξηση αναγνωρισιμότητας και πωλήσεων στις διεθνείς αγορές στόχους: ΗΠΑ, Ρωσία, Καναδάς και από το 2013 η Κίνα.