Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής και μοριοδότησης Διευθυντών ΙΕΚ

Ορίστηκαν τα κριτήρια επιλογής και μοριοδότησης για την επιλογή των Διευθυντών στα Δημόσια ΙΕΚ. Αυτά είναι τα παρακάτω:

1.       ΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

20

 

 

1.1.Α ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ

 

11

 

1.1.Β ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ

 

 

8

1.1.Γ 2Ο ΠΤΥΧΙΟ (δεν λαμβάνεται υπόψη πτυχίο ΣΕΛΕΤΕ μονοετούς φοίτησης και δεύτεροι μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί τίτλοι)

 

 

3

Μεταπτυχιακές σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση, στις Σπουδές στην Εκπαίδευση, στη Διά Βίου Εκπαίδευση και στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, λαμβάνουν το μέγιστο αριθμό μορίων.

 

Σπουδές (μεταπτυχιακό, διδακτορικό) σε άλλες ειδικεύσεις-κατευθύνσεις μοριοδοτούνται αντίστοιχα με 2 μόρια λιγότερο.

 

Αν ο υποψήφιος έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα

 

Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως

1.2 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (Δεν μοριοδοτούνται επιμορφώσεις διάρκειας μικρότερης των 15 ωρών καθώς και Ημερίδες, Διημερίδες, Συνέδρια κ.λ.π.)

 

9

 

1.2.Α Σε θέματα σχετικά με το θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (0,25 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 3)

 

 

3

1.2.Β Στις αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων (επιμόρφωση εκτός θεμάτων κατάρτισης) (0,25 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 3)

 

 

3

1.2.Γ Στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (0,25 μόρια ανά 25 ώρες, με μέγιστο αριθμό μορίων 3)

 

 

3

2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (Στη διδακτική εμπειρία δεν προσμετράται χρόνος άδειας άνευ αποδοχών, εκπαιδευτικής άδειας ή απόσπασης σε θέση με διοικητικά καθήκοντα. Εξαιρούνται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν. 4186/2013 )

15

 

 

2.1 Στα I.E.K. (0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 5) Δεν μοριοδοτείται προϋπηρεσία που αναγνωρίστηκε για διορισμό στην τυπική εκπαίδευση.

 

 

5

2.2 Στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (εκτός Ι.Ε.Κ. και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) (0,25 μόρια ανά 50 ώρες διδασκαλίας, με μέγιστο αριθμό μορίων 5) Συμπεριλαμβάνεται και η διδακτική προϋπηρεσία ωρομισθίων σε Σ.Δ.Ε. η οποία δεν έχει αναγνωριστεί για διορισμό στην τυπική εκπαίδευση.

 

 

5

2.3 Στην τυπική εκπαίδευση (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 5 και μετά τα πρώτα 8 έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας σύμφωνα με το πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών)

 

 

5

3.ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

21

 

 

3.1 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

18

 

3.1.Α Στα Ι.Ε.Κ. (Διευθυντής) (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 7)

 

 

7

3.1.Β Στα Ι.Ε.Κ. (Αναπληρωτής Διευθυντής- Υποδιευθυντής) (0,50 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 5)

 

 

5

3.1.Γ Στην τυπική εκπαίδευση (Διευθυντής) (1 μόριο ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 6)

 

 

6

3.2 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

 

3

 

3.2.Α  Διοικητική Υπηρεσία σε Ι.Ε.Κ. ή σε Σ.Δ.Ε (0,50 μόρια ανά σχολικό έτος, με μέγιστο αριθμό μορίων 3)

 

 

3

Η παράλληλη άσκηση καθηκόντων δεν μοριοδοτείται αθροιστικά.

 

Οποιαδήποτε διοικητική εμπειρία και προϋπηρεσία δεν μοριοδοτείται και ως διδακτική εμπειρία για την ίδια χρονική περίοδο

4. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

6

 

 

4.1 1Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

2

 

4.1.Α ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ

 

 

1

4.1.Β ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

 

 

1,5

4.1.Γ ΑΡΙΣΤΗ

 

 

2

4.2 2Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

1

 

4.2.Α ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ

 

 

0,5

4.2.Β ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

 

 

0,75

4.2.Γ ΑΡΙΣΤΗ

 

 

1

Μοριοδοτείται το ανώτερο πιστοποιημένο επίπεδο.

 

Οι εκπαιδευτικοί κλάδων ξένων γλωσσών δεν μοριοδοτούνται για τη γλώσσα που διδάσκουν (άρθρο 13, παρ. ι, του ν.3848/2010)

4.3 ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ Η/Υ

 

3

 

Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 1 του ΥΠΟΠΑΙΘ ή πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ σύμφωνα με ΑΣΕΠ

 

 

3

Εκπαιδευτικοί ΠΕ19-20 δεν μοριοδοτούνται στην κατηγορία αυτή (άρθρο 19, παρ. στ, του ν.4327/2015)

5. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 10

Για τη συνέντευξη τηρείται η διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 13, παρ. 4 του ν. 3848/2010 και τις σχετικές εγκυκλίους. Η συνέντευξη μαγνητοφωνείται για τη διασφάλιση της διαφάνειας.

1.Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η προσωπικότητα, η επαγγελματική ανάπτυξη και η ικανότητα του υποψηφίου όπως η αντιληπτική ικανότητα, η ικανότητα επικοινωνίας, η ικανότητα συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων, ιδίως διδακτικών, οργανωτικών και λειτουργικών, η ικανότητα να δημιουργεί κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.

2.Η διαδικασία περιλαμβάνει

α)την προετοιμασία του υποψηφίου πάνω σε μία μελέτη περίπτωσης

β) την παρουσίαση του βιογραφικού του από κάποιο μέλος της επιτροπής

γ) την παρουσίαση του θέματος που επεξεργάστηκε

3.Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης η επιτροπή συνεκτιμά και τα παρακάτω σημεία: τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά (αντίγραφα, βεβαιώσεις) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών σχετική με την εκπαίδευση