Η ελληνική μεσογειακή διατροφή πρωταγωνίστησε στη μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Βόρειας Αμερικής

Η ελληνική μεσογειακή διατροφή πρωταγωνίστησε στη μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Βόρειας Αμερικής

Το εθνικό περίπτερο που οργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από την Enterprise Greece

Σε περισσότερες από 3.000 εμπορικές συναντήσεις (Β2Βs) συμμετείχαν οι 29 ελληνικές εταιρείες που ακολούθησαν την εθνική αποστολή που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), για την Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Summer Fancy Food Show 2023, η οποία διεξήχθη στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, από 25 έως 27 Ιουνίου.

Το εθνικό περίπτερο που οργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από την Enterprise Greece, όπως αναφέρει ανακοίνωση, βρισκόταν σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού κέντρου Javits Center, δίπλα σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους Έλληνες εξαγωγείς να έρθουν σε επαφή με σημαντικούς εμπορικούς επισκέπτες και καταναλωτές από την αγορά της Αμερικής.

Τα ελληνικά τρόφιμα πρωταγωνίστησαν για ακόμη μια φορά στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών που πραγματοποιήθηκε για 68η φορά, ενώ, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, παρουσία στο εθνικό περίπτερο είχαν και δύο σημαντικά ευρωπαϊκά προγράμματα προβολής των ελληνικών αλιευμάτων, όπως αυτό των Ελληνικών Κατεψυγμένων Αλιευμάτων «FROZEN SEAFOOD» που υλοποιείται από την Enterprise Greece και του «WESTERN GREECE SEAFOOD» από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας.

«Η δυναμική που έχουν αναπτύξει οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων στην Αμερική φαίνεται από τα επίπεδα ρεκόρ που καταγράφηκαν το 2022, αγγίζοντας τα 650 εκατ. δολάρια ενώ παράλληλα, η αύξηση για την τετραετία 2018-2022, άγγιξε το 64%», όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.

Η εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της Enterprise Greece, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, δήλωσε: «Η συνεχής άνοδος των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων στις ΗΠΑ, συνδέεται σε σημαντικό βαθμό με την αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη στα ελληνικά προϊόντα, καθώς και τη στροφή των Αμερικανών καταναλωτών σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και συγκεκριμένα στη μεσογειακή διατροφή, με την οποία η ελληνική κουζίνα ταυτίζεται. Η φετινή ελληνική συμμετοχή στη Summer Fancy έδωσε την ευκαιρία στις εξαγωγικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν το όφελος της συμμετοχής τους, καθώς η Enterprise Greece υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πακέτο προώθησης, προβολής και δικτύωσης των ελληνικών τροφίμων στις ΗΠΑ, μέσω εξειδικευμένων ενεργειών και πρωτοβουλιών».

Από την πλευρά του ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, τόνισε: «Η εθνική συμμετοχή στη φετινή Summer Fancy ήταν σύγχρονη και δυναμική και ταυτίζεται απόλυτα με τη θετική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και τον δυναμισμό που παρουσιάζουν οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ. Τα ελληνικά προϊόντα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ήταν εξαιρετικής ποιότητας, αντιπροσωπεύοντας επάξια την ελληνική μεσογειακή διατροφή».