To μεγάλο λάθος που κάνουμε με τη γυμναστική και δεν χάνουμε βάρος

To μεγάλο λάθος που κάνουμε με τη γυμναστική και δεν χάνουμε βάρος

Τι λέει η επιστήμη για το είδος των ασκήσεων που επιλέγουμε και επηρεάζουν αρνητικά τον μεταβολισμό μας

Όλοι θέλουν να αποκομίζουν το μέγιστο από τη γυμναστική τους, μόνο που κάποιες παγιωμένες τακτικές μάς κρατούν πίσω.

Γι’ αυτό και η επιστήμη προσπαθεί να αποκαλύψει τα μυστικά της φυσικής άσκησης, φέρνοντας στην επιφάνεια τις πιο αποδοτικές στρατηγικές γυμναστικής.

«Αν κάνεις απλώς cardio, σαμποτάρεις τον εαυτό σου», λέει στο περιοδικό Time ο ακαδημαϊκός Jacob Wilson και μόνιμος συνεργάτης της επιθεώρησης «Journal of Strength and Conditioning Research».

«Ο μεταβολισμός σου θα επιβραδυνθεί στην πραγματικότητα, κάνοντας την απώλεια βάρους πιο δύσκολη». Τι προτείνει ο ειδικός για να αυξηθεί ο ρυθμός απώλειας κιλών; Τα βάρη.

«Η προπόνηση δύναμης είναι αυτή που χτίζει μυς ώστε να αυξηθεί ο ρυθμός του μεταβολισμού».

Ο ισχυρισμός του επιβεβαιώνεται από μελέτη του Χάρβαρντ σε 10.500 ενήλικες που περνούσαν 20 λεπτά τη μέρα σηκώνοντας βάρη. Οι ερευνητές βρήκαν πως όσοι προπονούνταν με βάρη πήραν πολύ λιγότερο λίπος στην κοιλιά σε μια περίοδο 12 ετών σε σχέση με όσους περνούσαν τον ίδιο χρόνο καθημερινά κάνοντας ασκήσεις cardio.

3
σχόλια
  1. avatar Αντικειμενικός

    Ότι ναναι Τελικά δεν είστε άσχετοι, αλλά και επικίνδυνοι.

  2. avatar Βασικος κανόνας για

    όσους θέλουν να χάσουν βάρος: όσο και να σας φαίνεται παράξενο ο μυϊκός ιστός είναι πιο βαρύς από τον λιπώδη ιστό. Κοινώς λαϊκά οι μύες ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος. Συνεπώς όσο λίπος και να χάσεις, αν γυμνάζεσαι με βάρη δεν θα χάσεις ποτέ κιλά. Το σώμα σου θα γίνει πιο σφιχτό, ειδικά στην αρχή, αλλά η ζυγαριά θα σε απογοητεύει. Η έρευνα βασίζεται στο γεγονός ότι ο μυϊκός ιστός "πεινάει" όπως λέμε απλοϊκά δηλαδή θέλει τροφή(πρωτεΐνη) για να συντηρηθεί. Αυτό δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο γιατί όσο γυμνάζεσαι τόσο πεινάς και όσο τρως, τόσο αναπτύσσονται οι μύες και πεινάς περισσότερο. Το αποτέλεσμα είναι να καταφεύγεις σε συμπληρώματα (προφανώς και τους συμφέρει) για να συντηρείς το μυικό σύστημα που έφτιαξες αλλά κιλά δεν χάνεις.

  3. avatar GiorgosSa

    Να.... υποθέσω ότι η μελέτη δεν περιλάμβανε αθλητές δρόμων αντοχής....

Παρακαλούμε περιμένετε ...