Η μονάδα ισχύος αναπτύσσεται και δοκιμάζεται στις εγκαταστάσεις στο Neuburg από την άνοιξη του 2022
Η Audi εισέρχεται το 2026 στη Formula 1 με δική της εργοστασιακή ομάδα και μονάδα ισχύος η οποία αναπτύσσεται στη Γερμανία. Στο επίκεντρο βρίσκεται αρχικά η μονάδα ισχύος η οποία αναπτύσσεται και δοκιμάζεται στις εγκαταστάσεις της Audi στο Neuburg από την άνοιξη του 2022.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει υβριδικό, με το ποσοστό της ηλεκτρικής ισχύος να αυξάνεται σημαντικά. Από το 2026, η μονάδα ισχύος της F1 θα αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης V6 με αμετάβλητο κυβισμό 1,6 λίτρων και υπερτροφοδότηση, ένα σύστημα Energy Recovery System με συσσωρευτή ενέργειας και μονάδα ηλεκτροκινητήρα- γεννήτριας, καθώς και μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, επισημάνθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Σε σύγκριση με τα τρέχοντα συστήματα μετάδοσης κίνησης της F1, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα σχεδόν θα τριπλασιαστεί, καθώς θα αυξηθεί από τα σημερινά 120 kW σε 350 kW. Έτσι η ισχύς του ηλεκτρικού μέρους θα φτάνει σχεδόν στο επίπεδο της ισχύος των περίπου 400 kW του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Από το 2026, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα πρέπει να καταναλώνει λιγότερα καύσιμα απ' ό,τι στο παρελθόν. Επιπλέον προδιαγράφεται η χρήση βιώσιμων καυσίμων. Πρόκειται για ένα βήμα προς τον δεδηλωμένο στόχο της Formula 1 να επιτύχει ως σειρά αγώνων ουδέτερο ισοζύγιο CO2 έως το 2030.