Θα αδυνατίσετε χωρίς δίαιτα αν τρώτε μέχρι να δύσει ο Ήλιος

Τρώγοντας σε ένα διάστημα οκτώ ωρών μέσα στην ημέρα, θα μπορούσε να συμβάλλει στην μείωση του σωματικού βάρους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

Ο περιορισμός των γευμάτων θα μπορούσε να αντιστρέψει την παχυσαρκία και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Επίσης το όριο του καταμερισμού των γευμάτων μέσα σε οκτώ ώρες μέσα στην ημέρα αναιρεί την ζημιά που γίνεται από μια ανθυγιεινή διατροφή με λιπαρά και ζαχαρούχα τρόφιμα.

Ερευνητές από το Ινστιτούτο Salk στην Καλιφόρνια σε πειράματα που έκαναν σε ποντίκια, διαπίστωσαν ότι τα ποντίκια που τρέφονταν με δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μέσα σε ένα χρονικό διάστημα οκτώ ωρών - για παράδειγμα στο χρονικό διάστημα 9πμ - 5μμ - ήταν πιο υγιή και πιο αδύνατα από ό, τι εκείνα που λάμβαναν τον ίδιο αριθμό θερμίδων όλη την μέρα. Ακόμα και όταν τα παχύσαρκα ποντίκια έτρωγαν σε ένα διάστημα 9 ωρών , είχαν μια πτώση έως 5% του σωματικού τους βάρους μέσα σε λίγες μέρες τους - ενώ εξακολουθούσαν να απολαμβάνουν τη ίδια ποσότητα θερμίδων.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι οι τακτικές ώρες γευμάτων βοηθούν το πεπτικό σύστημα να συγχρονιστεί με τα γονίδια και τις πρωτεΐνες, προετοιμάζοντας το για να επεξεργαστεί την τροφή. Επίσης οι τακτικές ώρες γευμάτων επηρεάζουν την ισορροπία των βακτηρίων που ελέγχουν τον μεταβολισμό του εντέρου. Τα ευρήματα, που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Cell Metabolism, υποστηρίζουν με νέα στοιχεία το ότι το πότε τρώμε είναι εξίσου σημαντικό με το τι τρώμε.

«Βρήκαμε ότι τα ζώα που τρέφονταν μέσα σε ένα διάστημα οκτώ έως 12 ωρών είχαν μια σειρά από προστατευτικά και θεραπευτικά οφέλη για την υγεία τους σε σύγκριση με τα ζώα που κατανάλωναν τον ίδιο αριθμό θερμίδων μέσα στην ημέρα», επεσήμαναν οι ερευνητές.