Αυτά είναι τα λάθη που σαμποτάρουν τη δίαιτα

Αυτά είναι τα λάθη που σαμποτάρουν τη δίαιτα

Οι πιο συχνές λάθος συνήθειες

Πιθανόν σας έχει τύχει να προσπαθείτε να χάσετε κιλά αλλά η ζυγαριά να παραμένει κολλημένη. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Η γνωστή διατροφολόγος Susie Burrell από την Αυστραλία, μοιράστηκε μέσα από το blog της, τα λάθη που ίσως κάνετε και δε σας επιτρέπουν να χάσετε τα κιλά που θέλετε.

Μοιράστηκε, λοιπόν, τα τρία πιο συχνά λάθη στη διατροφή που σαμποτάρουν τη δίαιτα...

Τρώτε περισσότερο επειδή γυμνάζεστε

Καθώς η άσκηση αυξάνει την όρεξη, είναι σημαντικό να τρώτε καλά και θρεπτικά προϊόντα μετά την προπόνηση και να αποφεύγετε το junk food. Ωστόσο, η Αυστραλέζα διατροφολόγος εξηγεί ότι πολλοί είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν τη γυμναστική ως δικαιολογία για να ενδίδουν σε πειρασμούς. «Για παράδειγμα, με μια προπόνηση 30 με 40 λεπτών στο γυμναστήριο χάνετε 300 με 400 θερμίδες, ενώ μια φέτα κέικ ή ένα fast food γεύμα, μπορεί να περιέχουν 600 ή και περισσότερες θερμίδες». Ουσιαστικά, αυτή η «επιβράβευση» σαμποτάρει την προσπάθειά σας.

Τρώτε λάθος ώρες

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην προσπάθεια να χάσει κανείς κιλά είναι οι ώρες που τρώει το κάθε γεύμα. «Το ανθρώπινο σώμα είναι προγραμματισμένο να κάψει περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια το πρώτου μισού της μέρας, όταν συνήθως είμαστε και πιο δραστήριοι. Γι’ αυτόν τον λόγο, αν δουλεύετε ως αργά και πηγαίνετε στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά, είναι προτιμότερο να τρώτε το πλουσιότερο γεύμα της ημέρα την ώρα του μεσημεριανού και μετά τις οχτώ να προτιμάτε πιο light επιλογές, όπως σούπα, άσπρο ψάρι και σαλάτα».

Κάνετε υπερβολές στο πρόγραμμα διατροφής

Όταν ακολουθείτε ένα υπερβολικά αυστηρό πρόγραμμα και καταναλώνετε λίγες θερμίδες κάθε μέρα, ίσως χάσετε κιλά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας και να βάλετε την ισορροπημένη διατροφή και τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας. Το παν είναι να βρείτε υγιεινές συνταγές που να είναι και νόστιμες, ώστε αυτό που τρώτε να σας αρέσει, και να μη νιώθετε πείνα. «Αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας» τονίζει η ειδικός.

Παρακαλούμε περιμένετε ...