Η «πράσινη» τουριστική Ελλάδα ταξιδεύει στην Ευρώπη

Το «πράσινο» τουριστικό προφίλ της, παρουσίασε η Ελλάδα στην διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου WTM, μέσω μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας.

Όλα τα ξενοδοχεία που έχουν πιστοποιηθεί με Green Key για τις πράσινες δράσεις τους και οι Γαλάζιες Σημαίες στις μαρίνες συμπεριλαμβάνονται στην πρωτοποριακή καμπάνια, που πρώτη η Ελλάδα επιχειρεί να την παρουσιάσει σε σύνολο, σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες. Ο εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας είναι η εταιρεία North Events. Κατά την διάρκεια της έκθεσης, που ήταν και ο πρώτος σταθμός της καμπάνιας, στελέχη της βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας και tour operator σχολίασαν θετικά την πρωτοβουλία και σημείωσαν ότι ο πράσινος τουρισμός είναι αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες τάσεις της αγοράς, όπως μετουσιώνεται στις οικολογικές ευαισθησίες του σύγχρονου επισκέπτη.

Επόμενος «σταθμός» της καμπάνιας είναι το 1ο Συνέδριο για τον Πράσινο Τουρισμό της Ελλάδας στην Στοκχόλμη στις 22.11.2012– ακολουθούμενο από μια τριήμερη προώθηση με κεντρικό περίπτερο στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Στοκχόλμης, το Gallerian. Στην συνέχεια η καμπάνια θα «μεταφερθεί» στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της REISELIVSMESSEN Νορβηγίας, της ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας, της FERIE FOR ALLE Δανίας, της ITB Berlin Γερμανίας για να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2013 με παρουσίαση στην Πράσινη Πρωτεύουσα της Ευρώπης, Ναντ Γαλλίας.