Πού να πάτε το Lenovo tablet, laptop ή smartphone σας αν χαλάσει

Η Lenovo, θέλοντας να επεκτείνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, προσφέρει υπηρεσίες service στο χώρο του πελάτη για τα επαγγελματικά προϊόντα της οικογένειας Think που διαθέτουν υποστήριξη On Site (ThinkPad, ThinkPad tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer και ThinkVision), και στην επαρχία και τα νησιά, καλύπτοντας πλέον όλη την Ελλάδα. 

Πιο συγκεκριμένα, στην περίπτωση που ο πελάτης αναζητά γρήγορη και άμεση επίλυση του προβλήματος, η οποία δε μπορεί να δοθεί μέσω τηλεφώνου, το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί άμεσα στο χώρο του πελάτη χωρίς να χάνει χρόνο.

Καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο για τεχνική υποστήριξη προϊόντων Think, το μόνο που χρειάζεται είναι να παρέχεται κατάλληλος χώρος εργασίας για την αποσυναρμολόγηση και επανασυναρμολόγηση του προϊόντος. 

Σε διαφορετική περίπτωση, ο πάροχος υπηρεσιών στέλνει το προϊόν στο κέντρο εξυπηρέτησης με δικά του έξοδα και επιστρέφει στον πελάτη το επισκευασμένο προϊόν ή το προϊόν αντικατάστασης εντελώς δωρεάν. 

Τηλεφωνικό κέντρο για τεχνική υποστήριξη προϊόντων Think: 2104800499 (λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00)

Χρόνος απόκρισης υπηρεσίας On Site:

- Επόμενη εργάσιμη: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Λάρισα, Ηράκλειο, Χανιά.

- Έως 2 εργάσιμες μέρες: Ηπειρωτική Ελλάδα.

- Έως 3 εργάσιμες: Ελληνικά νησιά.