Τρία νέα ρομπότ παρουσίασε η LG στην CES 2018

Τρία νέα ρομπότ παρουσίασε η LG στην CES 2018

Nέες εμπορικές δυνατότητες προσφέρει η εταιρεία με το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο ρομποτικών λύσεων

Η LG προσφέρει

Σε συνέχεια της πρώτης παρουσίασης της σειράς ρομπότ της εταιρείας ένα χρόνο πριν, η LG Electronics (LG) συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη με την εμφάνιση τριών νέων ρομπότ στην CES 2018.

Η LG εισάγει τρία νέα θεματικά ρομπότ ειδικά σχεδιασμένα για εμπορική χρήση σε ξενοδοχεία, αεροδρόμια και σούπερ μάρκετ. Αυτά τα νέα ρομπότ αντιπροσωπεύουν τη δέσμευση της LG να επεκτείνει τις μελλοντικές δραστηριότητές της βασισμένη στην ανάπτυξη της κορυφαίας ρομποτικής τεχνολογίας.

Όλα τα τμήματα του νέου brand robot της LG που ονομάζεται CLOi, το Serving Robot, το Porter Robot και το Shopping Cart Robot, ακολουθούν τα βήματα του Airport Guide Robot και του Airport Cleaning Robot που πρόσφατα ολοκλήρωσαν με επιτυχία δοκιμές στο Διεθνές Αεροδρόμιο Incheon της Κορέας. Το Lawn Mowing Robot και το φιλικό Hub Robot, τα οποία πρόσφατα επίσης συμμετείχαν σε δοκιμή σε ένα από τα μεγαλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της Κορέας παρέχοντας πληροφορίες και εξυπηρετώντας πελάτες στα καταστήματα της τράπεζας, είναι μέλη της οικογένειας CLOi.

Σκοπός του Serving Robot είναι να σερβίρει γεύματα και ποτά σε επισκέπτες και πελάτες σε ξενοδοχεία και σαλόνια αεροδρομίων γρήγορα και αποτελεσματικά. Το ρομπότ μπορεί να παρέχει φαγητό ή σνακ όλο το εικοσιτετράωρο ενώ με τον ενσωματωμένο συρόμενο δίσκο μπορεί να σερβίρει απευθείας από το δίσκο μπροστά στον πελάτη για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία. Μόλις ολοκληρωθεί η παράδοση, το Serving Robot επιστρέφει πίσω μόνο του.

Σχεδιασμένο για να παραδίδει αποσκευές στα δωμάτια των επισκεπτών, το Porter Robot περιορίζει στο ελάχιστο την ταλαιπωρία που μπορεί να προκύψει από την αργή εξυπηρέτηση και τους μεγάλους χρόνους αναμονής κατά τη διάρκεια της διαμονής στο ξενοδοχείο. Το Porter Robot μπορεί επίσης να προσφέρει την υπηρεσία γρήγορου check-in και check-out και να φροντίσει για την πληρωμή, επιτρέποντας στους πολυάσχολους επισκέπτες να κάνουν check-out και να παραδώσουν τις αποσκευές τους σε ένα αυτοκίνητο της επιλογής τους για την επιστροφή σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Η LG εφαρμόζει επίσης τη ρομποτική τεχνογνωσία της για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών στα premium σούπερ μάρκετ. Με τη βοήθεια του Shopping Cart Robot της LG, οι καταναλωτές μπορούν να ‘σκανάρουν’ τα προϊόντα στο ρομπότ χρησιμοποιώντας το barcode για να δουν τις αντίστοιχες τιμές τους καθώς και να ελέγξουν την πλήρη λίστα των αγορών τους στην οθόνη που βρίσκεται στο πρόσωπο του ρομπότ. Το ρομπότ μπορεί επίσης να καθοδηγήσει τους καταναλωτές στα προϊόντα της επιλογής τους μέσω εφαρμογής στο smartphone.

Τα ρομπότ CLOi της LG θα αναπτυχθούν παράλληλα με τα προϊόντα ThinQ, το AI brand της LG για καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές. Το brand CLOi της LG έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αλληλεπίδραση, καινοτομία και άνεση στους καταναλωτές αξιοποιώντας την τεχνολογία AI.

«Ως σημαντικό μέρος της μελλοντικής μας ανάπτυξης, η LG δεσμεύεται να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ρομποτικών λύσεων που μπορεί να προσφέρει πραγματική ευκολία και καινοτομία στις ζωές των πελατών μας», δήλωσε ο Ryu Hye-jung, Επικεφαλής του τμήματος smart solutions της LG Appliance & Air Solutions. «Θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το ευρύ φάσμα προϊόντων για ρομπότ εμπορικής και οικιακής χρήσης αναζητώντας νέες ευκαιρίες για να συμβάλουμε στην εξέλιξη της ρομποτικής βιομηχανίας».