Ενεργοποίηση της σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης στο σιδηροδρομικό τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη μετά από 20 χρόνια Το νέο σύστημα αντικαθιστά εκείνο που είχε εγκατασταθεί στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και είχε τεθεί σταδιακά εκτός λειτουργίας από το 2005
Σαμποτάζ στον σιδηρόδρομο: Καταγγελία Κυρανάκη για δολιοφθορά στο Πλατύ Ο υφυπουργός Μεταφορών αποκαλύπτει στοχευμένη καταστροφή συστημάτων τηλεδιοίκησης δύο εικοσιτετράωρα πριν από την επέτειο των Τεμπών