Αιχμηρή απάντηση του υπουργείου Υποδομών σε Χατζηδάκη

Αιχμηρή απάντηση του υπουργείου Υποδομών σε Χατζηδάκη

Κατηγορεί τον αντιπρόεδρο της ΝΔ για απόκρυψη της αλήθειας για τα δημόσια έργα επί ημερών της

Σε υψηλούς τόνους απάντησε το υπουργείο Υποδομών στην ανακοίνωση του Κωστή Χατζηδάκη για το θέμα των δημόσιων έργων και την πρόσφατη Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Ξεκινώντας με την φράση «Αμετανόητος… Άριστος ο κ. Χατζηδάκης ξέχασε να μιλήσει για την ταμπακέρα», υπενθυμίζει στον αντιπρόεδρο της ΝΔ ότι «σύμφωνα με την Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, το υπέρογκο κόστος των αυτοκινητοδρόμων προήλθε τόσο από τις συμβάσεις που υπέγραψε ο Γ. Σουφλιάς, όσο και από τις αναθεωρήσεις των συμβάσεων αυτών το 2013 με υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας τον ίδιο (σ.σ. τον Κωστή Χατζηδάκη), ο οποίος παρακολουθούσε εκ του σύνεγγυς και τις σχετικές διαπραγματεύσεις…».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου «Καρπός αυτής της “επιτυχούς” αναθεώρησης, η μείωση του φυσικού αντικείμενου και οι υπέρογκες αποζημιώσεις, που σήμερα καταγράφονται στην έκθεση και βεβαίως, η κληρονομιά που άφησαν στη σημερινή κυβέρνηση: Πέντε σταματημένα έργα με απίστευτα σοβαρές εκκρεμότητες, πάνω από 50%, στις απαλλοτριώσεις, τις αδειοδοτήσεις και στα αρχαιολογικά έργα, τα οποία καταγράφονται λεπτομερώς στην επίσημη έκθεση του ανωτάτου ευρωπαϊκού ελεγκτικού οργάνου που είδε το φως της δημοσιότητας με τα ΜΜΕ που τους καλύπτουν στοργικά, να την … κάνουν γαργάρα…».

«Δυστυχώς», προστίθεται στην ανακοίνωση, «οι διαρκείς προσπάθειες διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και δημιουργίας Fake news του κ. Χατζηδάκη και των υπολοίπων μεταρρυθμιστικών δυνάμεων που ναρκοθέτησαν όλα τα έργα των αυτοκινητοδρόμων, μάλλον δεν πρόκειται να εκτιμηθούν περαιτέρω από τον ελληνικό λαό. Αμήχανοι και μοιραίοι, παντελώς έκθετοι, ψάχνουν συνενόχους για το έγκλημα που συντελέστηκε εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος και των ελλήνων πολιτών, ανακαλύπτοντας πανωπροίκια, τα οποία αυτοί προέβλεψαν στις συμβάσεις τους και εμείς μειώσαμε κατά 764.477.733 ευρώ για τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους».

Συνεχίζει αναφέροντας ότι «παρέδωσαν έργα εικονικής πραγματικότητας και άφησαν τους πολίτες να πληρώνουν ακόμη και σήμερα τα σπασμένα στους σταθμούς των διοδίων. Δεν περιέλαβαν ούτε μία γραμμή υπέρ των τοπικών κοινωνιών, των ευάλωτων και αδύναμων πολιτών και άφησαν στη γκρίζα κληρονομιά των έργων ακόμη έναν γόρδιο δεσμό. Αμήχανοι και μοιραίοι, πλην… όμως Άριστοι».