Στόχος η αγορά της Κίνας για την Chipita, μετά το big deal στην Ινδία

Στόχος η αγορά της Κίνας για την Chipita, μετά το big deal στην Ινδία

Τι συμβαίνει με τα σχέδια του εργοστασίου στη Σλοβακία

Να βάλει «πόδι» στην αγορά της Κίνας προσανατολίζεται η διοίκηση της Chipita, συμφερόντων του επιχειρηματία Σπύρου Θεοδωρόπουλου, μετά και την πρόσφατη υπογραφή μη δεσμευτικού μνημονίου συνεργασίας (MoU) με τον ινδικό όμιλο Britannia, στις αρχές του χρόνου.

Η συνεργασία με τον ινδικό όμιλο Britannia, αφορά τη διανομή των προϊόντων της ελληνικής εταιρείας αλλά και τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής κρουασάν. Η νέα μονάδα, για την κατασκευή της οποίας θα επενδυθούν περισσότερα από 10 εκατ. δολάρια, θα λειτουργήσει την άνοιξη του 2018 και θα δημιουργηθεί από την κοινή εταιρεία των Chipita– Britannia, στην οποία η ελληνική εταιρεία θα ελέγχει περί το 40% και ο ινδικός όμιλος το 60%.

Ήδη, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος δαπανά το 30% του χρόνου του στην Ινδία τα τελευταία δύο χρόνια, αποτελώντας το σημερινό μεγάλο στοίχημα του ομίλου.

Την ίδια στιγμή, συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον το πλάνο επένδυσης, ύψους 63 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία νέου εργοστασίου της Chipita στη Σλοβακία, προκειμένου να λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2019.

Το εργοστάσιο θα απασχολεί περισσότερα από 600 άτομα, ενώ θα παράγονται ετησίως πάνω από 72.000 τόνοι αρτοσκευασμάτων και σνακ, συμπεριλαμβανομένων των κρουασάν 7Days. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία Chipita διαθέτει 11 δικά της εργοστάσια σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ινδία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία και Τουρκία με 38 γραμμές παραγωγής.
Η νέα μονάδα παραγωγής στην Τρνάβα θα βρίσκεται πολύ κοντά στην πρωτεύουσα Μπρατισλάβα, με δυνατότητα παραγωγής άνω των 72.000 τόνων.