Folli Follie : Τα Juicy, τα Links και τα σχέδια για το 2015

Με στοχευμένες κινήσεις σε κάθε αγορά, που δραστηριοποιείται, αλλά και με το βλέμμα στη διαρκή βελτίωση της χρηματοοικονομικής του κατάστασης, ο όμιλος Folli Follie επιδιώκει να επεκτείνει την παρουσία του εντός και, κυρίως, εκτός Ελλάδος.

Αυτό είναι το μήνυμα, που έστειλε στην ουσία η διοίκηση της εταιρείας στους αναλυτές, στην τηλεδιάσκεψη, με αφορμή τα αποτελέσματα εννεαμήνου, τα οποία βρήκαν τον όμιλο με αυξημένο τζίρο κατά 13,5% και κέρδη κατά 30,9%.

Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο, Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, το εννεάμηνο ο όμιλος επένδυσε 36 εκατομμύρια ευρώ, για το νέο Attica, την προώθηση της Juicy στην Ευρώπη, και την υποστήριξη των δικτύων λιανικής των Folli Follie, Links of London και Collective.

Μέχρι το τέλος του έτους, θα μετρά 150 καταστήματα Folli Follie στην Κίνα (1 στα 2 μέσω franchise). Στους στόχους για το 2015, είναι η περαιτέρω αύξηση του δικτύου στη χώρα και η λειτουργία 15 καταστημάτων Links of London.

Για την Juicy Couture, σχεδιάζει να αναπτύξει τη χονδρική στην Ευρώπη, ενώ μελετά και το ενδεχόμενο να μπει και στην αγορά της Αυστραλίας.