Ποιες επιχειρήσεις συμμετέχουν στη Black Friday

Σημαντικό εργαλείο προώθησης της «Black Friday» για τις εμπορικές επιχειρήσεις είναι τα κοινωνικά δίκτυα

Μεταξύ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και έχουν ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχουν στην «Black Friday», είναι τα εμπορικά κέντρα River West και Athens Metro Mall, τα εκπτωτικά χωριά στα Σπάτα McArthurGlen και Smart Park, οι αλυσίδες τεχνολογικών προϊόντων Public και Πλαίσιο, η αλυσίδα καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών Media Markt, η αλυσίδα επίπλων ΕΝΤΟΣ, η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού JYSK, η αλυσίδα κοσμημάτων και αξεσουάρ Folli Follie, η GAP, τα Marks and Spencer και πολλές ακόμα εμπορικές επιχερήσεις (αλυσίδες ή εμπορικά καταστήματα).

Σημαντικό εργαλείο προώθησης της «Black Friday» για τις εμπορικές επιχειρήσεις είναι τα κοινωνικά δίκτυα, μέσω των οποίων ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές των προϊόντων τους.

Σύμφωνα με τις προσφορές που έχουν ανακοινωθεί, το ποσοστό των εκπτώσεων θα φτάνει έως 80% από την αρχική τιμή (όχι τη χαμηλή τιμή outlet που ισχύει ήδη στο εκπτωτικό χωριό) με έως και 40% έκπτωση από την τιμή outlet.

Η πρώτη αλυσίδα που ξεκίνησε από την περασμένη εβδομάδα σχετική διαφημιστική καμπάνια είναι τα Public. Συγεκριμένα, στην ιστοσελίδα της αλυσίδας οι μέρες μετρούν αντίστροφα προτρέποντας τους καταναλωτές να πάνε στα καταστήματα Public για να προμηθευτούν προϊόντα σε δελεαστικές τιμές.

Η δανέζικη αλυσίδα ειδών για το σπίτι JYSK ανακοίνωσε ότι αναμένει ρεκόρ προσέλευσης πελατών. Προκειμένου να δώσει σε ακόμα περισσότερους πελάτες την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις πιο σημαντικές προσφορές η εταιρεία επεκτείνει για όλο το διάστημα 24-27 Νοεμβρίου τη διάρκεια ισχύος των «Black Friday» προσφορών της. Παράλληλα το e-shop, JYSK.gr θα λειτουγήσει στο ίδιο κλίμα ενώ για πρώτη φορά η JYSK θα λανσάρει την Cyber Monday (Διαδικτυακή Δευτέρα), αμέσως μετά το Σαββατοκύριακο της «Black Friday», με προσφορές σε προϊόντα που είναι αποκλειστικά διαθέσιμα online και δεν διατίθενται στα φυσικά καταστήματα της JYSK. Επιπλέον, η JYSK έχει φροντίσει ώστε τα καταστήματα να έχουν τροφοδοτηθεί με μεγαλύτερες ποσότητες κατά τη διάρκεια της «Black Friday» καθώς επίσης να υπάρχει επιπλέον προσωπικό