Κουτσολιούτσος : Άγνωστος Χ η ελληνική αγορά το 2015

Το θολό τοπίο σε πολιτικό επίπεδο στη χώρα μας προβληματίζει ιδιαίτερα τους Έλληνες επιχειρηματίες, με τον ένα μετά τον άλλο να μην κρύβουν την ανησυχία τους για το τι μέλλει γενέσθαι το 2015 και να δηλώνουν ότι αδυνατούν στην ουσία να κάνουν την οποιαδήποτε πρόβλεψη. 

Σε αυτό το πλαίσιο, άλλωστε, ήταν και τα όσα είπε χθες ο επικεφαλής του ομίλου Folli Follie, Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, στη γενική συνέλευση της εισηγμένης :

"Το πώς θα κινηθεί η ελληνική αγορά μέσα στο επόμενο έτος αποτελεί ένα ερωτηματικό, η πορεία όμως στο εξωτερικό για τον όμιλο Folli Follie θα είναι σίγουρα θετική και το 2015”.

Με αυτά τα δεδομένα, η κατεύθυνση της εταιρείας είναι να διατηρήσει την ανάπτυξη εκτός συνόρων, ώστε να επαληθεύσει τις προβλέψεις και εκτιμήσεις για άνοδο τζίρου κατά 10-15%. Θα περιμένει, όμως, όπως είπε ο κ. Κουτσολιούτσος, το πρώτο τρίμηνο για να σχηματιστεί μια πληρέστερη εικόνα.

Βασικός στόχος παραμένει η καθιέρωση των μαρκών του Group στην Ευρώπη, στην Ασία και στην Αμερική, εκμεταλλευόμενο και τις συνέργειες στρατηγικού χαρακτήρα.

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το βάρος πέφτει στην ανάπτυξη της αλυσίδας Collective, που ήδη αριθμεί καταστήματα σε Γλυφάδα, Κολωνάκι, Ψυχικό και Πάτρα.

“Τα Collective λειτουργούν σαν μικρά πολυκαταστήματα, συγκεντρώνουν αρκετές από τις φίρμες του ομίλου και μπορούν να αναπτυχθούν σε μικρότερες επαρχιακές πόλεις ανά την Ελλάδα, ή σε περιοχές, όπου ο όμιλος λειτουργεί μόνο μέσω χονδρικής”.

Για το 2014, ο επικεφαλής του Ομίλου σημείωσε ότι το έτος θα κλείσει με αυξητικούς ρυθμούς ανάλογους με του εννεαμήνου (έχει γράψει τζίρο +13,5% και ισχυρή κερδοφορία).