Coca Cola – 3E : Τα Tuborg φεύγουν, τα Schweppes έρχονται

Την όσο το δυνατόν ταχύτερη επανάκτηση του μεριδίου, που θα χάσει από την απώλεια του σήματος Tuborg με τη νέα χρονιά, επιχειρεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία ρίχνει το βάρος της στην καθιέρωση των αντίστοιχων προϊόντων (mixers), με την ονομασία Schweppes, που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιό της από το 2012.

Όπως είχε αποκαλύψει πρώτο το news.gr, από τα τέλη Ιουνίου, η Carlsberg - στην οποία ανήκουν τα σήματα Tuborg Soda και Tuborg Tonic - δεν ανανέωσε με την 3Ε τη συμφωνία, που λήγει στις 31 Δεκεμβρίου, και τώρα επιδιώκει να διατηρήσει το μερίδιο 2%, που έχει στην αγορά αναψυκτικών από τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Διαβάστε ακόμα : Η Carlsberg παίρνει πίσω τη σόδα και το τόνικ Tuborg από την 3Ε

Τα Schweppes είναι διαθέσιμα σε 4 διαφορετικές γεύσεις, Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda Water και Indian Τonic.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας : "Τα αναψυκτικά Schweppes, σύμβολο αυθεντικότητας από το 1783 και κορυφαίο προϊόν στην κατηγορία τους διεθνώς, έχουν κερδίσει επάξια την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η διαδρομή τους ξεκίνησε όταν ο Jacob Schweppe τελειοποίησε την μέθοδο προσθήκης ανθρακικού ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Η καινοτομία του προϊόντος συνεχίστηκε όταν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1870, τα Schweppes Tonic Water και Ginger Ale, προστέθηκαν στην γκάμα των προϊόντων. Η συνέχεια ήταν εξίσου δυναμική. Από τότε μέχρι και σήμερα, οι κλασικές γεύσεις του Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda Water και Indian Tonic, παραμένουν η πρώτη επιλογή αποτελώντας την καλύτερη πρόταση mixing.

"Με τη σειρά των Schweppes, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενισχύει ακόμη περισσότερο τη δέσμευσή της να δημιουργεί και να μοιράζεται με όλους τους Έλληνες μοναδικά και καινοτόμα προϊόντα. Αυτή την αξία αναγνωρίζουμε στα Schweppes και αυτή την εμπειρία επιθυμούμε να προσφέρουμε. Στόχος μας είναι και στην Ελλάδα να αποτελέσουν συνώνυμο των mixers και πρώτη επιλογή σε κάθε περίσταση", δήλωσε η Αντιγόνη Παγουλάτου, Διευθύντρια Marketing της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, συνεχίζει να δημιουργεί αξία για τη χώρα μας παράγοντας και προσφέροντας μοναδικά, καινοτόμα προϊόντα στους 11 εκατ. καταναλωτές που την εμπιστεύονται καθημερινά εδώ και 45 χρόνια".

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Β. ΝΩΤΗΣ