Τι απέγινε το ιστορικό ελληνικό αυτοκίνητο PONY

Τι απέγινε το ιστορικό ελληνικό αυτοκίνητο PONY

Μία ιστορία που συνδέει το χθες της αυτοκινητοβιομηχανίας με το σήμερα

Το θρυλικό PONY επρόκειτο να βγει ξανά στους δρόμους το 2014. Ο λόγος για το αυτοκίνητο που παρήγαγε η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, και από πολλούς χαρακτηρίστηκε ως ακάματος εργάτης λόγω της ισχυρής του κράσης που το έκανε ιδιαίτερα ανθεκτικό στη σκληρή - συχνά επαγγελματική - χρήση.

Ταυτίστηκε έντονα με την εταιρεία παραγωγής του, NAMCO Α.Ε. με έδρα τη Θεσσαλονίκη, και έκανε τα πρώτα του βήματα στη χώρα μας, βασισμένο στο σχεδιασμό που εκπόνησε ομάδα Γάλλων μηχανικών με σκοπό ένα παγκόσμιο, χαμηλού κόστους αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιούσε ως βάση του τα μηχανικά μέρη του Citroen 2CV.

Ωστόσο έως και αυτή τη στιγμή παρά τα σχέδια και τις τεχνικές προδιαγραφές που έχουν έχουν κυκλοφορήσει απο την κατασκευάστρια εταιρεία, κανείς δεν το έχει δει να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.

Καμία σαφής απάντηση από την κατασκευάστρια εταιρεία

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον ιδιοκτήτη της NAMCO, Πέτρο Κοντογούρη, ζητώντας του να μας προσδιορίσει πότε και εάν θα δούμε το PONY νέας γενιάς κάποια στιγμή στην άσφαλτο, μας προέτρεψε να στείλουμε mail στην εταιρεία, στο οποίο έως και αυτή τη στιγμή δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση.

Η καριέρα του διάσημου ελληνικού αυτοκινήτου

Ιστορικά η τελική απόφαση της Citroen ήταν να δώσει την ευκαιρία για διεθνή καριέρα στο Citroen FAF, αν και ήταν πολλά τα υποψήφια οχήματα, ανάμεσα στα οποία και μοντέλα που κυκλοφόρησαν (πριν από το FAF) σε πολλές χώρες του κόσμου, όπως η Πορτογαλία και το Βιετνάμ. Κανένας απ’αυτούς τους “προγόνους” του FAF, πάντως, δεν κατάφερε να σημειώσει τη σημαντική επιτυχία του δικού μας Pony.

Το βιομηχανικό παιδί των αδελφών Κοντογούρη της NAMCO γεννήθηκε μέσα από την προσπάθειά τους να βγάλουν στην παραγωγή ένα φορτηγό με την ονομασία «Hellas», το 1950 στη Γερμανία. Αργότερα ίδρυσαν τη FARCO στη Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό γερμανικής και ελβετικής τεχνογνωσίας και ξεκίνησαν να παράγουν το FARMOBIL, το όχημα απεριορίστων χρήσεων που κυκλοφόρησε με αερόψυκτο κινητήρα BMW 700cc.

Παρόλ' αυτά η έλλειψη στήριξης από το ελληνικό κράτος σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες, οδήγησαν στην πώληση της αρχικής εταιρείας στην CHRYSLER. Παράλληλα οι ιδιοκτήτες της δεν κατάφεραν ποτέ να λάβουν την πολυπόθητη έγκριση τύπου που θα τους επέτρεπε να ξεκινήσουν την παραγωγή του μοντέλου στην Ελλάδα.

Αποκύημα της προσπάθειάς τους να φέρουν και να εδραιώσουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο στη χώρα παραγωγής του, ήταν η NAMCO (National Motor Company of Greece), η οποία ιδρύθηκε το 1972.

Η γραφειοκρατία

Χαρακτηριστικό είναι ότι σύμφωνα με τα όσα ανέφερε κατά καιρούς ο Πέτρος Κοντογούρης, το Pony είχε κολλήσει στη γραφειοκρατία των διαπιστεύσεων. Τελικά κατάφερε να λάβει τη σχετική αδειοδότηση από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) και την Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών (ΕΒΕΤΑΜ).

Το PONY σήμερα

Σήμερα PONY 5ης γενιά παρουσιάζει μηχανικά στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας, σχεδιασμένο με βάση την αρχή της εταιρίας για κλασσική - retro εμφάνιση.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της NAMCO το PONY έχει ωφέλιμο φορτίο 850 kg και συνεπώς μπορεί να εκτελέσει μια ποικιλία συνδυασμένων εργασιών με πολύ χαμηλό κόστος. Επίσης όταν συνδέεται σε τρέιλερ με φρένα μπορεί να μεταφέρει άλλα 600kg, συνολικά 1.450kg ωφέλιμο φορτίο, ιδανικό για μεταφορά προϊόντων.

Ένα άλλο μοναδικό πλεονέκτημα του PONY είναι η τοπική κατασκευή των τμημάτων σε σχέση με τα εισαγόμενα εξαρτήματα συναρμολόγησης, δίνοντας εργασία σε πάρα πολύ κόσμο άμεσα και έμμεσα.

Δείτε αναλυτικά τις τεχνικές του προδιαγραφές σύμφωνα με την εταιρεία:

57
σχόλια
  1. avatar anast

    ΓΡΑΦΩΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΦΟΡΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ 1% ΚΑΙ ΔΡΑΧΜΗ!

  2. avatar Τακης

    Αυτοκινητο για πεταμα.

    1. avatar Κλεαρος

      Φίλε Τακη ειμαι 48 ετών και από τότε που πήγαινα δημοτικό βλέπω στη γειτονιά μου στο Κουκάκι τον πατέρα μιας συμμαθήτριας μου να κυκλοφορεί με ένα Pony εδώ και 40+ χρόνια. Βγάζω λοιπόν το συμπέρασμα ότι μόνο για πέταμα δεν είναι.

  3. avatar Παπαδόπουλος Νίκος

    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.......ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ..... ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ......ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ..............
    ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΡΗΜΑΞΕΙ Η ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΑ (Η ΛΕΞΕΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ) ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ......

  4. avatar Nikolakissss

    Όταν ο Παπανδρέου αγόρασε τα ναυπηγεία του Νιάρχου οι Έλληνες βαραγαν παλαμάκια.
    Τον κορε τον πήρανε έξω
    Τον ταγκαλακη τον έκλεισαν
    Την νισσαν την έκλεισαν
    Την άλφα ρομεο την έκλεισαν
    Την πιρελι την έκλεισαν
    Την γκουντγιαρ την έκλεισαν.
    Τα ρενω φάρμα τα σταμάτησαν και μετά τα έκαναν εισαγωγή από Γαλλία γιατί λέει συνέφερε περισσότερο....?‍♂️
    Ο Έλληνας παίρνει επιδότηση για να ξηλώσει το χωράφι του και μανπεταξει τα προϊόντα του
    Μετά πάει παίρνει navara και μετά κλαίγεται ότι δεν έχει.
    Ο Έλληνας παίρνει τον Πακιστανό τον αλβανό για τις δουλειές με μαύρο χρήμα και μετά κάθεται και βρίζει στις ειδήσεις για τον κινέζο με το κατάστημα που δεν κόβει αποδείξεις.
    Ο Έλληνας βρίζει τον Τσίπρα για το σκοπιανό
    Και θέλει πάλι Σαμαρά που το 92 έδωσε το ΠΓΔΜ στα Σκόπια και μετά έβαλε όλο το αλβαναριο στην Ελλάδα.

    Είμαστε άθλιοι άξιοι της μοίρας μας.
    Καλά μας κάνουν.

    1. avatar μμ

      Τι σχέση έχουν οι Αλβανοί με το όλο θέμα; Οι Αλβανοί ίσα ίσα βοήθησαν και είχαν θετική επίδραση, μαντάρα τα έκαναν οι Ελληνες με τις πολιτικές τους, τισ αηδίες του Ανδρέα.

  5. avatar ΑΜΑΛΙΑ ΒΛΑΣΣΗ

    ΕΔΩ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΗΓΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΩΓΑΝΕ ΤΟ ΠΟΝΥ;;;;

  6. avatar ΑΜΑΛΙΑ ΒΛΑΣΣΗ

    Εννοείς ότι κάποτε είσαστε ξυπνιοι;

  7. avatar Νίκος Δημήτρης Παππάς

    Το έθαψαν οί Ανθέλληνες κυβερνήσεις όπως τόσα άλλα πού ψηφίζουν τα πρόβατα

  8. avatar Κουλης

    Η Ελλάδα είχε την βιομηχανία της...για α και β λόγους έκλεισε.Φτανουμε στη σημερινή εποχή..που έχουμε γεμίσει με καφέ και τυροπιταδικα σε κάθε γωνιά.που η μιση Ελλαδα είναι άνεργη..και βρησκετε κάποιος (με επιτυχημένη προϋπηρεσία) να ανοίξει μια βιομηχανία και αντί να τον επιβραβεύουμε τον υποτιμάμε και αυτόν και το πρωιον του?Είμαστε καλά? Ας είναι ότι όχημα θες τζιποειδες .αγροτικό κτλ..δικό μας να είναι..θα το πάρουν στην Ασία στην Αφρική..αν δε θέλει η Ευρωπη..Εμείς όμως θα δουλεύουμε και θα παράγουμε και θα φτάσει η στιγμή να μας αποδεχθεί και η Ευρώπη.Επεισης το Ελληνικό νέο όχημα θα είναι καλλίτερο από γυαλισμένο ταλαιποροριμενο της εισαγωγης δεω νομίζετε?Οπότε καταλήγοντας σαν Έλληνες να βοηθήσουμε κάθε προσπάθεια που γίνετε όπως μπορούμε ..που είναι για το καλό όλων μας στην τελική .Καλό σας βράδυ.

  9. avatar Αθανασιος.

    Με το πονυ, εκανα 450.000 κμ. Υπεροχο αυτοκινητο, παντος καιρου και συνθηκων. Επι αιωνες μας εξουσιαζουν, ανθρωποι που μας μισουν. Αυτοι ειναι η τροχοπεδι καθε προοδου και ελευθεριας. Περαστικα μας....

  10. avatar stelios kemenes

    εγω εχω ταξιδεψη πολυ με pony phgame kewrkyra kai htan toso vraio anuektiko poy to bazame mesa stn ualasa ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΕΒΑΙΑ .ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ .ΤΟ ΠΟΝΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ .ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ MEBEA ME ΜΗΧΑΝΗ ΚΟΥΠΕΡ .ΠΑΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΟΜΩΣ ΕΝΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΗ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΧΘΕΣ ΓΙΑ CITROENCE 3 TO FUHNOTRERO SE EKDOSI 19000 1200 KYBIKA KAI OLA EXOYN SXEDON IDIA MASKA KAI IDIO KOFTO KAΠΩ .ΟΛΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ .ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΟΠΩΣ ΤΟ COOPER 25 XILIADES .SAS EYXARISTV POLY FILOI MOY DEN JERV AN SYFVNEITE

    1. avatar Νίκος Δασκαλάκης

      Πάρε Ιάπωνα η κορεατη
      Κλάσεις ανώτερα ποιοτικά αξιοπιστία κατανάλωση.
      Και είναι και εκτός Ευρώπης!!!
      Πίστεψε με ειμαι μηχανικός
      Όχι νισσαν πλέον δεν είναι καλά.και βασικά είναι ρενω .

  11. avatar ηλιας

    Αυτό που γνωρίζω ,είναι ότι για πολλούς και διαφόρους λόγους-ο καθένας μπορεί να προσθέσει και απο ένα- έκλεισαν 5-7 εργοστάσια συναρμολογήσεως διαφόρων τύπων αυτοκινητων-MAZDA,PONY,LADA,FORD,ELVO,NISSAN κ.α. καθώς και 2 εργοστάσια παραγωγης ελαστικών PIRELLI,και ενα στη Θεσσαλονίκη,καθώς και επι μέρους εργαστήρια-βιοτεχνίες παραγωγής ανταλλακτικών και άλλων μερών αυτοκινήτων.Χώρια τα εργοστάσια-καρροσερί και το σχέδιο ηλεκ.αυτοκινήτου των Ναυπηγείων Σύρου. Με τις υγείες μας!!!!!!

    1. avatar ΜΙΧΑΛΗΣ

      ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η DAIHATSU ΜΕ ΤΟ ΖΕΒΡΑ ΤΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΥ Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΗΒΑ ΤΟ 1980 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ AYTOMECANIKA ΚΑΙ OTOPARTS ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ .

  12. avatar Πακ

    Τρέλα πουλάτε όλοι με τη ευρώ θα ξεκινήσουμε θέλουνε να πάρουνε κανένα δάνειο αγύριστο άμα είναι μάγκας αυτός που θέλει να φτιάξει που εγώ πρώτος θα το αγοράσω να βάλει λεφτά και να αγοράσει μηχανήματα ρομπότ με την βαριοπουλα δεν γίνεται και με πακιστανους

  13. avatar ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ. ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΜΥΡΩΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ. ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΛΛΑΔΑ.

  14. avatar αρης

    Παλαιοτερα υπηρχε ειδικη κατασκευη αυτοκιντου, στην περιοχη του Ορχομενου Λειβαδιας, μεταφορας προσωπικου στρατωτικο.Μετα το εργοστασιο εγινε για σωληνες μεταλικες ποτισματος αγρων,και τελος ειχε γινει εκκοκιστηριο βαμβακος.Η κατασκευη του εργοστασιου ηταν μεταλικη.

  15. avatar Antiantifa

    Να σημειωθεί ότι η εταιρία έκλεισε μετά από συνεχόμενους εκβιασμούς της "συνδικαλιστικής Οργάνωσης" της, για εξτραδάκια σε εργατοπατέρες της εποχής.

    Δούλευε ο πατέρας μου εκεί χρόνια ως ηλεκτροσυγκολλητής.

    Όποιος δεν απεργούσε, έτρωγε ξύλο. Απεργίες χωρίς λόγο, μάλλον με λόγο να πιεστεί ο ιδιοκτήτης να πληρώσει τα κοπρόσκυλα.

    Αριστερά το μεγαλείο σου.
    Πάει και αυτή η Επιχείρηση, άντε η επόμενη να βγάζουμε κάνα φράγκο.

    1. avatar Νίκος Δασκαλάκης

      Φίλε μου το ίδιο έγινε και με τη ρενω και τη νισσαν
      Πιρελι
      Γκουντγιαρ
      Και πόσες άλλες δε θυμάμαι...

    2. avatar Κατσαμπουλας

      Το ίδιο και στη ΒΙΑΜΑΧ ΠΟΥ δουλεύα.Καθε μέρα απεργίες
      Επανω στη σκάλα με το χωνί.

  16. avatar πουναρτζης γιωργος

    Γιατί τόσος αρνητισμός Ενώ οι Έλληνες μπορούν Γιατί δεν το τολμώ για ένα καλύτερο αύριοο

  17. avatar George Messi

    Αυτό το έχω ακούσει κάτι χρόνια πριν τι δεν έχεις καταλάβει ότι η γ[...]α ο Εθνάρχης για να μπει η Ελλάδα στην ΕΟΚ έχει υπογράψει να μην μπορεί η Ελλάδα να φτιάξει αυτοκίνητα και γενικά βαριά βιομηχανία
    Ποιος από όλους εσάς έχει ψάξει να διαβάσει το τι έχει υπογράψει για να μπούμε στην ΕΟΚ

    1. avatar AGAINST NEW ATLANTIC

      ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΒΑΛΕ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΟΚ ΜΕ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ

      1. ΤΟΥΡΙΣΜΟ
      2. ΜΕΡΙΚΩΣ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

      ΤΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ Η ΕΟΚ ΣΥΣΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

      ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΗΤΑΝ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

      ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΗΔΗ ΔΥΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ

    2. avatar Δημήτριος Κοτσωνης πολιτικός

      Επειδή κάνεις ούτε θα βρει τη σχετική σύμβαση ούτε θα τη διαβαστεί πρέπει σε τόσο σοβαρές καταγγελίες να συνοδεύονται από στοιχεία.
      Εν προκειμένω με τον αριθμό του ΦΕΚ στο οποίο υπάρχει αυτή η συμφωνία και με το απόσπασμα της σχετικής διάταξης.
      Άλλως, όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, τέτοιες κατηγορίες απορρίπτονται

  18. avatar Νικόλαος

    Μην είστε απαξιωτικοί εάν δεν γνωρίζετε πράγματα και καταστάσεις .Λίγη σεμνότητα σε σας τους πολύξερους και επικριτές των πάντων Επρόκειτο για μια πραγματικά φιλότιμη προσπάθεια έντιμων ανθρώπων με οράματα και όρεξη

  19. avatar γιάννης λύρας

    Για αγροτικό κάτι γίνεται, αλλά για κανονικό αυτοκίνητο δε λέει τίποτα. Πραγματικός τενεκές σαν μέταλλο και σαν ποιότητα έξω από τη δεκαετία το '60.
    Το Dacia μπροστά του είναι κορυφή.
    Και από θόρυβο θα είναι επίσης πρώτο.
    Μη μου πείτε ότι θα έχει αθόρυβη μηχανή και μόνωση σας Μερσεντές; Οπότε αν βγει στην παραγωγή θα πουλήσει ίσως για αγρότες κι αν

    1. avatar Νίκος Δασκαλάκης

      Εσύ Γιαννάκη πάρε μερσεντες
      Και μετά κάτσε αναρωτησου τι δεν πάει καλά στην Ελλάδα.
      Και μάλλον δεν θυμάσαι πως ήταν τα dacia πριν συγχωνευθούν με την ρενω...
      1000 φορές πονυ
      Και εγώ φίλε μου ξέρω ότι αγοράζοντας πονυ ένας από τους υπαλλήλους του εργοστασίου θα έρχονταν να πάρει από μένα παπούτσια η καφέ η έπιπλα η ότι να'ναι τότε δε θα με χάλαγε καθόλου ο θόρυβος στο δρόμο.
      Λες και έχουμε δρόμους βελούδο Η ότι όλα τα άλλα προβλήματα είναι λυμένα.

      Κλασσικός αριστερός είσαι φίλε.
      Αριστεριλα

  20. avatar Μποσταντζιδης Δημητρης

    Εγω το μονο που διαβασα μετα τα τεχνικα χαρακτηριστικα του pony,ειναι γκρινια, μιζερια, μπινελικια ! Ετσι θα παμε μπροστα κ θα φτιαξουμε γραμμη παραγωγης !? Ο ενας θα βαζει βιδα κ ο αλλος θα την αφηνει αβιδωτη. !? Λεω να σοβαρευτουμε λιγο κ να δημιουργισουμε παλι ολοι μαζι γιατι αλλιως αυτη την φορα δεν θα ειναι οθκονομικος ο πολεμος, θα ειναι αληθινος !!! Για προσεχετε λιγο παρακαλω !!! Οσο για αυτους που δεν τους αρεσει ας αγορασουν αλλη μαρκα τζιπ, ελαφρου τυπου !!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...