Πώς διαμορφώθηκε η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εορτών στην Ελλάδα

Πώς διαμορφώθηκε η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εορτών στην Ελλάδα

Τι δείχνουν τα στοιχεία της Cardlink για τις συναλλαγές των καταναλωτών με κάρτες τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

Τον απολογισμό του πώς κινήθηκε η αγορά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς στην Ελλάδα, παρουσίασε με βάση την επεξεργασία των δεδομένων από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις η Cardlink, μέλος της Worldline, που δραστηριοποιείται στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα, η αγοραστική κίνηση τις ημέρες 23-31 Δεκεμβρίου κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με την περσινή εορταστική περίοδο, με μια περιορισμένη αύξηση της τάξης του 5% σε σχέση με το 2021. Οι περισσότερες αγορές με κάρτα σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν την Παραμονή των Χριστουγέννων με 5.913 συναλλαγές ανά λεπτό.

Οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους, με την εστίαση να κατακτά τις τρεις πρώτες θέσεις στην ποσοστιαία αύξηση του αριθμού συναλλαγών σε σχέση με πέρσι. Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές σε Fast Food παρουσίασαν αύξηση 50%, σε εστιατόρια 47% και σε καφέ-μπαρ 38%.

Επιπλέον, πρωτιά στις online συναλλαγές κατέλαβε ο κλάδος των τυχερών παιχνιδιών και των στοιχημάτων, αλλά σημαντική αύξηση παρουσίασαν επίσης και οι online κρατήσεις εισιτηρίων για τρένα (+45%) και οι online φορτίσεις για τα διόδια (+49%).

Παραδοσιακά, οι γιορτές αποτελούν ιδανική ευκαιρία για κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις. Κορυφαία επιλογή των καταναλωτών για τις ημέρες 23/12-08/01 αποτέλεσαν οι νομοί Ευρυτανίας, Τρικάλων, Πέλλης, Δράμας και Καρδίτσης, δημοφιλείς χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.