Η Μπαρτσελόνα ανοίγει τις δικές της… Disneyland σε ΗΠΑ και Ασία

Η Μπαρτσελόνα ανοίγει τις δικές της… Disneyland σε ΗΠΑ και Ασία

Η στρατηγική συμφωνία του καταλανικού συλλόγου με την Parques Reunidos

Ο πρώην προπονητής της Μπαρτσελόνα Λουίς Ενρίκε είχε στο παρελθόν παρομοιάσει την ομάδα της Βαρκελώνης με την Disneyland, και σήμερα ο σύλλογος ανακοίνωσε τα σχέδιά του για τη δημιουργία των δικών του θεματικών πάρκων σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να ενισχύσει τη διεθνή παρουσία του.

Τα συνολικά πέντε θεματικά πάρκα θα είναι έκτασης 3.000 έως 10.000 τετραγωνικών μέτρων το καθένα και θα κατασκευαστούν από την ισπανική εταιρεία Parques Reunidos σε εμπορικά κέντρα και σε «εμβληματικές τοποθεσίες» σε μεγάλες πόλεις, σύμφωνα με το Reuters. Τα πρώτα πάρκα υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους το 2020.

«Ο σύλλογος το βλέπει αυτό ως μία στρατηγική συμφωνία που θα προβάλει το brand της Μπάρτσα και την εικόνα της ομάδας ανά τον κόσμο», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Μπαρτσελόνα, προσθέτοντας: «Αυτοί οι χώροι θα είναι αφιερωμένοι αποκλειστικά στην ποδοσφαιρική Μπαρτσελόνα, όπου οι επισκέπτες διαφόρων ηλικιών θα μπορούν να απολαύσουν επιβλητικές εμπειρίες σε αυτό το ολοκαίνουργιο concept διασκέδασης, βασισμένες στην ιστορία, τις αξίες, τους παίκτες και τις αξιομνημόνευτες στιγμές του συλλόγου, αναμειγνύοντας την αλληλεπίδραση, τις νέες τεχνολογίες, την εκπαίδευση και τη διασκέδαση».

Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα της Μπαρτσελόνα προς την διεθνή επέκτασή της. Ήδη οι πρωταθλητές Ισπανίας έχουν ανοίξει γραφεία σε Χονγκ Κονγκ και Νέα Υόρκη και σχεδιάζουν να επεκταθούν σε Κίνα και Λατινική Αμερική. Παράλληλα, έχουν σχολές ποδοσφαίρου σε ΗΠΑ και Καναδά, ενώ φέτος θα πραγματοποιήσουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά περιοδεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, δίνοντας φιλικά με Τότεναμ, Ρόμα και Μίλαν.

«Η συμφωνία με την Parques Reunidos θα μας βοηθήσει να προβάλουμε την εικόνα μας σε στρατηγικές περιοχές όπως οι ΗΠΑ και οι ασιατικές χώρες, προσφέροντας στους οπαδούς μας μία εμπειρία 100% Μπαρτσελόνα, και παράλληλα δημιουργώντας μία σημαντική πηγή εισοδήματος», δήλωσε ο Μανέλ Αρόγιο, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Μπαρτσελόνα.