Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επενδύει στο γυναικείο ποδόσφαιρο

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επενδύει στο γυναικείο ποδόσφαιρο

Οι Κόκκινοι Διάβολοι ακολουθούν το παράδειγμα της Τσέλσι, της Άρσεναλ, της Λίβερπουλ και της Μάντσεστερ Σίτι

Η απόφαση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να δημιουργήσει για πρώτη φορά τμήμα επαγγελματικού γυναικείου ποδοσφαίρου θα ενισχύσει την ανάπτυξη του γυναικείου ποδοσφαίρου σε όλη την Ευρώπη, εκτιμά ο επικεφαλής μάρκετινγκ και χορηγιών της UEFA, Πέτερ Βίλεμς, τονίζοντας πως είναι σημαντικό οι μεγάλοι σύλλογοι να κινηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η Γιουνάιτεντ ανακοίνωσε την απόφαση αυτή την περασμένη εβδομάδα, ζητώντας να ενταχθεί η ομάδα τους στη δεύτερη κατηγορία του γυναικείου πρωταθλήματος. Ακολουθεί έτσι το παράδειγμα της συμπολίτισσάς της, Μάντσεστερ Σίτι, αλλά και της Τσέλσι, της Άρσεναλ και της Λίβερπουλ, που ήδη έχουν γυναικείες ομάδες.

«Όταν τα μεγάλα ονόματα σε κάποιον τομέα στηρίζουν κάτι, θα δημιουργήσουν momentum», δήλωσε ο Βίλεμς, μιλώντας στο Reuters. «Με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να έρχεται στο γυναικείο ποδόσφαιρομ βλέπω μόνο πλεονεκτήματα σε όλα τα επίπεδα. Για το αγγλικό ποδόσφαιρο, αλλά και για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, και για την ίδια τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Νομίζω πως χρειάζονται μερικά τέτοια μεγαθήρια για να πάει μπροστά», πρόσθεσε.

Πάντως, η προσέλευση του κοινού στα παιχνίδια του γυναικείου Champions League εξακολουθεί να είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με το ανδρικό, ενώ και οι παίκτριες είναι πολύ λιγότερο γνωστές από τους άνδρες: η αρχηγός της εθνικής ομάδας της Αγγλίας, Στεφ Χάφτον, έχει 100.000 ακολούθους στο Twitter, ένας αριθμός που ωχριά μπροστά στους 5 εκατομμύρια followers του σταρ ης Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ Πολ Πογκμπά.

Ωστόσο, σύμφωνα με το Reuters, η UEFA έχει μεγάλα σχέδια για το γυναικείο ποδόσφαιρο, και πρόσφατα αποφάσισε να αποσυνδέσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα των γυναικείων διοργανώσεων από αυτά των ανδρικών. Μέχρι πρότινος, όπως εξήγησε ο Βίλεμς, αν ήθελε ένα δίκτυο να τηλεοπτικά δικαιώματα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, έπρεπε να πάρει και αυτά του αντίστοιχου γυναικείου. «Αυτό δεν ήταν καλό για τη γυναικεία διοργάνωση, αλλά δεν ήταν καλό και για τους χορηγούς, γιατί είχαν κάτι για το οποίο τότε δεν ενδιαφέρονταν πραγματικά», σημείωσε, προσθέτοντας: «Τώρα θα μάθουμε την πραγματική αξία του γυναικείου ποδοσφαίρου και θα έχουμε μαζί μας εταιρείες που θα είναι εκεί ειδικά γι’ αυτό. Το θεωρώ αυτό κάτι ισχυρό».