Η United Media φέρνει το Forbes στην περιοχή της Αδριατικής

Η United Media φέρνει το Forbes στην περιοχή της Αδριατικής

Oι νέοι ιστότοποι του Forbes θα πρωταγωνιστήσουν στη πυροδότηση συζητήσεων γύρω από τους πιο σημαντικούς ηγέτες, managers, επενδυτές και επιχειρηματίες

Η United Media, η εταιρεία ΜΜΕ της United Group, κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Νova και το Forbes υπέγραψαν συμφωνία για την κυκλοφορία εκδόσεων Forbes στη Σερβία, την Κροατία, τη Σλοβενία, το Μαυροβούνιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη σε διάφορα μέσα, καθώς και των ψηφιακών και οπτικοακουστικών υπηρεσιών, συνεδρίων και εκδηλώσεων.

Ως επέκταση μιας από τις πιο επιδραστικές επωνυμίες επιχειρηματικών μέσων ενημέρωσης, οι νέοι ιστότοποι του Forbes θα πρωταγωνιστήσουν στη πυροδότηση συζητήσεων γύρω από μερικούς από τους πιο σημαντικούς ηγέτες, managers, επενδυτές και επιχειρηματίες από την περιοχή της Αδριατικής, που οδηγούν την αλλαγή, μεταμορφώνουν τις επιχειρήσεις και έχουν σημαντικό αντίκτυπο παγκοσμίως.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την United Media για την κυκλοφορία των εκδόσεων του Forbes στην περιοχή της Αδριατικής», δήλωσε ο Peter Hung του Forbes. «Είμαστε δεσμευμένοι να υπερασπιστούμε την επιχειρηματικότητα σε όλο τον κόσμο και η προσθήκη εκδόσεων στη Σερβία, την Κροατία, τη Σλοβενία, το Μαυροβούνιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη θα αυξήσει περαιτέρω την παρουσία μας στην Ευρώπη».

«Είναι μεγάλη τιμή και προνόμιο για την United Media να συνεργάζεται με μια τόσο μεγάλη και διεθνούς φήμης εταιρεία όπως το Forbes. Αυτή η αποκλειστική συμφωνία ακολουθεί το στρατηγικό σχεδιασμό μας για την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας και την ανάπτυξη νέων μέσων και περιεχομένου για τους χρήστες μας. Η κυκλοφορία των ψηφιακών εκδόσεων του Forbes στην περιοχή μας είναι ένα σημαντικό βήμα προς στην αποστολή μας να παρέχουμε στους αναγνώστες μας τα τελευταία νέα και πληροφορίες για την επιχειρηματικότητα, την οικονομία και πολλά ακόμα σημαντικά θέματα. Με αυτή τη συνεργασία, θα μπορέσουμε να τους προσφέρουμε πρόσβαση στο απαράμιλλο περιεχόμενο και τις γνώσεις του Forbes και είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα αλλάξει ραγδαία στο τοπίο των ψηφιακών μέσων στη ΝΑ Ευρώπη», δήλωσε η Aleksandra Subotic, Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Media.

Σχετικά με την κυκλοφορία, πέντε νέες ιστοσελίδες του Forbes Adria σχεδιάζεται να κυκλοφορήσουν έως το τέλος του έτους. Θα προσφέρουν πρόσβαση στο παγκόσμιο περιεχόμενο του Forbes, ενώ θα περιέχουν και πλούσιο τοπικό περιεχόμενο. Οι εκδόσεις του Forbes στη Σερβία, την Κροατία, τη Β&Ε, το Μαυροβούνιο και τη Σλοβενία θα διευθύνονται από έμπειρους συντάκτες και δημοσιογράφους που θα διασφαλίζουν ότι το περιεχόμενο είναι μοναδικό, δημιουργημένο σε τοπικό επίπεδο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κοινού.

Καθώς η οικονομία στην περιοχή της Αδριατικής συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται, οι νέες εκδόσεις του Forbes θα είναι εκεί για να παρέχουν τα τελευταία νέα, αναλύσεις και πληροφορίες για τον κόσμο των επιχειρήσεων.

Για τη United Media:

Η United Media είναι μέλος του United Group και η κορυφαίας εταιρείας media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με παρουσία σε οκτώ χώρες, προσφέροντας ατελείωτες επιλογές ψυχαγωγίας στους θεατές της.
Με συνολικά 4.200 υπαλλήλους, η United Media παράγει περισσότερες από 40.000 ώρες πρωτότυπου περιεχομένου κάθε χρόνο, το οποίο διανέμεται σε μια αγορά άνω των 40 εκατομμυρίων ανθρώπων, από κορυφαίους διεθνείς παρόχους. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει 55 τηλεοπτικούς σταθμούς στο χαρτοφυλάκιό της, επτά από τους οποίους είναι εθνικής εμβέλειας και ένα επιτυχημένο ψηφιακό χαρτοφυλάκιο 30 διαδικτυακών μέσων, 6 εφημερίδων, 2 περιοδικών και 5 ραδιοφωνικών σταθμών. Η εταιρεία προσφέρει επίσης μοναδικές υπηρεσίες διαφήμισης, μέσω διαφημιστικού χρόνου και ακριβούς στόχευσης, σύμφωνα με το target group, στα επιλεγμένα κανάλια.

Για το Forbes:

Το Forbes κατακτά την επιτυχία αναδεικνύοντας αυτούς που τα κατάφεραν και όσους φιλοδοξούν να τα καταφέρουν. Το Forbes συγκεντρώνει και επιμελείται τους ηγέτες και τους επιχειρηματίες με τη μεγαλύτερη επιρροή που οδηγούν στην αλλαγή, μεταμορφώνουν τις επιχειρήσεις και έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον κόσμο. Η επωνυμία Forbes προσεγγίζει σήμερα περισσότερους από 140 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, μέσω της αξιόπιστης δημοσιογραφίας, των μοναδικών LIVE και των virtual Forbes events, των προσαρμοσμένων προγραμμάτων μάρκετινγκ και των 45 αδειοδοτημένων τοπικών εκδόσεων σε 76 χώρες. Οι επεκτάσεις του Forbes Media περιλαμβάνουν το real estate, την εκπαίδευσης και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.