Τηλεθέαση: Ο νικητής στη «μάχη» της παραμονής των Χριστουγέννων

Τηλεθέαση: Ο νικητής στη «μάχη» της παραμονής των Χριστουγέννων

Δείτε τα ποσοστά που κατέγραψε η Nielsen

Τα ψυχαγωγικά προγράμματα πήραν… φωτιά την Παραμονή Χριστουγέννων, με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και τον Σπύρο Παπαδόπουλο να δίνουν τη μάχη τους για να κερδίσουν το τηλεοπτικό κοινό.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το πρόγραμμα που μεταδόθηκε από το MEGA ήταν αυτό που επικράτησε, με την τραγουδίστρια και την παρέα της να σημειώνουν μέσο όρο 27,1% στο δυναμικό κοινό και 23,4% στο γενικό σύνολο.

Όσον αφορά το «Στην υγειά μας ρε παιδιά», είχε μέσο όρο 12,6% στο δυναμικό κοινό και 18,6% στο γενικό σύνολο.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Χριστούγεννα με τη Νατάσα – 27,1%

Στην υγειά μας ρε παιδιά – 12,6%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Χριστούγεννα με τη Νατάσα – 23,4%

Στην υγειά μας ρε παιδιά – 18,6%

* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Παρακαλούμε περιμένετε ...