Το δελτίο ειδήσεων που κυριάρχησε στις τηλεθεάσεις τη σεζόν 2018-2019

Το δελτίο ειδήσεων που κυριάρχησε στις τηλεθεάσεις τη σεζόν 2018-2019

Κέρδισε τους τηλεθεατές και κατέκτησε τη πρώτη θέση αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό

Η τηλεοπτική σεζόν, η οποία ολοκληρώθηκε τέλος Ιουνίου, ήταν ιδιαίτερη για τους σταθμούς αφού η έντονη και μακρά προεκλογική περίοδος, τους ανάγκασε να προσαρμόσουν το πρόγραμμα τους με συνεχείς πολιτικές εκπομπές.

Υπάρχει όμως ένα δελτίο ειδήσεων το οποίο αντεπεξήλθε και κατάφερε να κυριαρχήσει στις τηλεθεάσεις κατακτώντας τη πρώτη θέση αφήνοντας πίσω του τον ανταγωνισμό.

Ο λόγος για το δελτίο ειδήσεων του Alpha το οποίο κυριάρχησε τόσο στο γενικό σύνολο των τηλεθεατών όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54.

Πρωτιά κατά το διάστημα Σεπτέμβριος 2018 – Ιούνιος 2019

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 έως και τις 30 Ιουνίου 2019, οι ειδήσεις του Alpha ήταν στην 1η θέση στον πίνακα τηλεθέασης, στο σύνολο κοινού, σημειώνοντας μέσο όρο 22,3% (684.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού 5,4 μονάδες και πάνω.

Την 1η θέση κατέκτησαν και στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 19,6% (236.000  τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού 4 μονάδες και πάνω.

Το Α’ εξάμηνο του 2019

Από την 1η Ιανουαρίου 2019 έως και τις 30 Ιουνίου 2019, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού, σημειώνοντας μέσο όρο 21,6% (664.000 τηλεθεατές), υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 4,2 μονάδες και πάνω.

Την 1η θέση κατέκτησε και στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 19,3% (231.000  τηλεθεατές), υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 2,8 μονάδες και πάνω.

Ιούνιος 2019

Από την 1η έως και τις 30 Ιουνίου 2019, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού, με 21% (497.000 τηλεθεατές), και βρέθηκε μπροστά από τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού κατά 4,1 μονάδες και πάνω.

Συγκεκριμένα (βάσει αριθμού τηλεθεατών):

Alpha 21% (497.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 16,9% (418.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 16,4% (386.000 τηλεθεατές), Star 13,3% (317.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 6% (181.000 τηλεθεατές) και OPEN 6,3% (150.000 τηλεθεατές).

Την 1η θέση κατέκτησε και στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 20% (182.000  τηλεθεατές), και βρέθηκε μπροστά από τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού κατά 3,6 μονάδες και πάνω.