Κορυφώνεται η αγωνία για τις διαφημίσεις στα κανάλια μετά την εκλογική μάχη

Κορυφώνεται η αγωνία για τις διαφημίσεις στα κανάλια μετά την εκλογική μάχη

Μειωμένα τα έσοδα στα ταμείων των σταθμών τον Μάιο

Δύσκολος μήνας αποδείχθηκε, ο Μάιος για τα κανάλια και οι υπεύθυνοι αγωνιούν για τα έσοδα που μπαίνουν στα ταμεία.

Λόγω της προεκλογικής περιόδου αλλά και της εκλογικής μάχης που κορυφώθηκε την Κυριακή 26 Μαΐου, οι σταθμοί αναγκάστηκαν να προσαρμόσουν τα προγράμματα τους με έκτακτες πολιτικές εκπομπές.

Λόγω αυτού, οι διαφημιζόμενοι αποσύρθηκαν από την αγορά και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα σποτ να είναι μειωμένα κατά το Μάιο άρα και τα έσοδα των σταθμών από τις διαφημίσεις να είναι ελάχιστα σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες.

Οι ιθύνοντες των καναλιών, είχαν βασίσει τις ελπίδες τους στη μετά τις εκλογές εποχή κάτι που όμως τους το ανέτρεψε η απόφαση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα να προκηρύξει πρόωρες εκλογές.

Η πιθανότερη ημερομηνία προσφυγής στις κάλπες φαντάζει η Κυριακή 30 Ιουνίου, ενώ τις δικές της πιθανότητες έχει και η Κυριακή 7 Ιουλίου.

Αυτό σημαίνει πως η αγωνία στους σταθμούς, στο θέμα των εσόδων από τις διαφημίσεις, κορυφώνεται αφού η χώρα παραμένει σε προεκλογική περίοδο, κάτι που θα συνεχίσει να επηρεάζει το πρόγραμμα των σταθμών αφού θα καθυστερήσουν να μπουν στην κανονική τους ροή.

Η ελπίδα των σταθμών για να ρεφάρουν στρέφεται στον Ιούλιο όπου θα με φουλ τηλεοπτικό πρόγραμμα.