Η τηλεοπτική μάχη του Λαζόπουλου για την τηλεθέαση

Η τηλεοπτική μάχη του Λαζόπουλου για την τηλεθέαση

Τα ποσοστά που σημείωσε το δεύτερο επεισόδιο του Αλ Τσαντίρι Νιουζ και του Αλ Σιχτίρ

Δεύτερο επεισόδιο χθες, Τρίτη 19/03/2019 για τον Λάκη Λαζόπουλο και τις δυο εκπομπές του, Αλ Τσαντίρι και Αλ Σιχτίρ.

Ο ηθοποιός - παρουσιαστής, έδωσε τον καλύτερο του εαυτό στο ζωντανό πρόγραμμα που παρουσιάζει μέσα από τη συχνότητα του Open και το τηλεοπτικό, όπως δείχνουν τα νούμερα, τον ανταμείβει.

Μπορεί να έχει λίγο άγχος, καθώς όπως δήλωσε στην πρώτη του εκπομπή, το χρονικό διάστημα που βρισκόταν εκτός τηλεόρασης ήταν μεγάλο, όμως ο Λάκης Λαζόπουλος δεν έχασε την αμεσότητα του και την διάθεση του για πειράγματα του κοινού που βρίσκεται ζωντανά στην Ακτή Πειραιώς για να τον παρακολουθήσει.

Στη χθεσινή μάχη της τηλεθέασης, ο Λάκης Λαζόπουλος, για δεύτερη συνεχόμενη Τρίτη... πάλεψε με θηρία όπως Το Τατουάζ και το MasterChef και κατάφερε να σημειώσει διψήφια νούμερα τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα το Αλ Τσαντίρι Νιουζ συγκέντρωσε το 11,1% του γενικού συνόλου των τηλεθεατών και το Αλ Σιχτίρ το 9,5%.

Δείτε τα υπόλοιπα προγράμματα της prime time και της late night ζώνης: 

Prime Time

Alpha – Το Τατουάζ: 24,5%

Alpha – Έλα στη Θέση μου: 22,5%

Star – MasterChef: 19,2%

Alpha – Το σόι σου: 17,7%

Ant1 – Η επιστροφή: 17,2%

ΣΚΑΪ – Survivor: 15,2%

Ant1 – Πέτα τη Φριτέζα: 11,7%

Open– Αλ Τσαντίρι Νιουζ: 11,1%

ΕΡΤ1- Η επόμενη μέρα: 3%

Για τους ξενύχτηδες

Alpha – Μετά τα Μεσάνυχτα: 19,6%

ΣΚΑΪ – Βινύλιο: 16,5%

Open – Αλ Σιχτίρ: 9,5%

*Τα νούμερα αφορούν στο γενικό σύνολο των τηλεθεατών