Τι έδειξαν τα νούμερα τηλεθέασης για το MasterChef

Τι έδειξαν τα νούμερα τηλεθέασης για το MasterChef

Έκατσε η... μπίλια το ριάλιτι παιχνίδι μαγειρικής

Ο τρίτος κύκλος του Masterchef έκανε πρεμιέρα την περασμένη Δευτέρα. Το reality παιχνίδι μαγειρικής, είναι ένα πρόγραμμα στο οποίο το Star έχει επενδύσει καθώς το θεωρεί «δυνατό χαρτί».

Σωτήρης Κοντιζάς, Πάνος Ιωαννίδης και Λεωνίδας Κουτσόπυλος στα καλύτερα τους, ξεχνάνε πολλές φορές ότι οι κάμερες γράφουν και χαρίζουν ατάκες απίστευτου γέλιου.

Με αρκετό συναίσθημα και ακόμα περισσότερες συνταγές και γεύσεις, το Masterchef κέντρισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού από τις οντισιόν.

Η... μπίλια της τηλεθέασης έκατσε και έδειξε το ποσοστό που επιλέγουν να δουν τους τρεις κριτές να δοκιμάζουν καινούργιες και παλιές συνταγές φτιαγμένες με κέφι και φαντασία.

Η πρεμιέρα του Masterchef 3 είχε σημειώσει 16,6% στο γενικό σύνολο. Μετά τα πρώτα θετικά σχόλια που διατυπώθηκαν για το πρόγραμμα, το ποσοστό αυτό ανέβηκε την επόμενη μέρα. Την Τρίτη 22/01, το δεύτερο επεισόδιο του παιχνιδιού σημείωσε 20,4%.

Χθες, Δευτέρα, το τρίτο επεισόδιο 16,5%. Σχεδόν το ίδιο νούμερο δηλαδή που είχε σημειώσει και η πρεμιέρα κάτι δηλαδή που δείχνει πως πρόκειται για ένα πρόγραμμα με σταθερό κοινό.