Το Ελληνικό Google μπέρδεψε το φύλο της τιμώμενης προσωπικότητας!

Η Ροζαλίντ Φράνκλιν ήταν Βρετανή βιοφυσικός και κρυσταλλογράφος, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην κατανόηση των λεπτών μοριακών δομών του DNA και RNA. Είνα μάλιστα διάσημη ως η γυναίκα που άδικα δεν πήρε το Νόμπελ για την ανακάλυψη του κώδικα της ζωής. Γι' αυτό το λόγο η Google της αφιερώνει το σημερινό της Doodle. Με μία μικρή λεπτομέρεια...Ότι η Αγγλίδα επιστήμονας ήταν γένους θηλυκού και όχι αρσενικού.

Για να γίνουμε πιο κατανοητοί, θα αποκαλύψουμε το μυστικό μας. Το ελληνικό google έσπευσε να αναφέρει ως άρρενα τη...μητέρα του DNA. Στη φόρμα αναζήτησης της γνωστής μηχανής δεν αναγράφεται “93α γενέθλια της Ροζαλίντ Φράνκλιν”, αλλά “93α γενέθλια του Ροζαλίντ Φράνκλιν”.

Η Φράνκλιν αναγωρίστηκε για το έργο της σχετικά με εικόνες περίθλασης ακτίνων Χ του DNA, που οδήγησε στην ανακάλυψη της διπλής έλικας του DNA. Μετά το πέρας τμήμα της των εργασιών για το DNA, η Φράνκλιν πραγματοποίησε πρωτοποριακή εργασία σχετικά με τον ιό μωσαϊκού του καπνού και τον ιό της πολιομυελίτιδας. Πέθανε το 1958, σε ηλικία 37 ετών, από καρκίνο των ωοθηκών.

Δια του λόγου το αληθές, ιδού τα πειστήρια: