«Νόμιζα ότι είχε φύγει από τον δρόμο»
Προθεσμία 48 ωρών έτσι ώστε να δώσει γραπτές εξηγήσεις έλαβε η 60χρονη, η οποία πάτησε με το αυτοκίνητο της αδέσποτο σκυλάκι στη Γαστούνη.
Η 60χρονη οδηγός μέσω του συνηγόρου της ανέφερε πως δεν κατάλαβε ότι πάτησε το σκυλάκι.
Ισχυρίστηκε μάλιστα πως σταμάτησε το αυτοκίνητο αρχικά επειδή υπήρχαν λακκούβες και συνέχισε, πιστεύοντας ότι ο σκύλος είχε φύγει, χωρίς να συνειδητοποιήσει πως τον πάτησε.
«Νόμιζα ότι είχε φύγει από τον δρόμο» είπε.
Δια του συνηγόρου της η γυναίκα ισχυρίστηκε πως νόμιζε πως πάτησε μια πέτρα ή ένα σαμαράκι.
Ανέφερε επίσης πως ενημερώθηκε από τον γιο της για το βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας.
Η δικογραφία που σχηματίζεται από το Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού παραμένει ανοιχτή και, μόλις ολοκληρωθεί με τη συλλογή όλων των καταθέσεων και στοιχείων, θα διαβιβαστεί στην Εισαγγελία για την άσκηση ποινικών διώξεων.