Θεσσαλονίκη: Μαθήτριες καταγγέλλουν δύο καθηγητές για σεξουαλική παρενόχληση

Θεσσαλονίκη: Μαθήτριες καταγγέλλουν δύο καθηγητές για σεξουαλική παρενόχληση

Σοκάρουν οι χυδαίες εκφράσεις - Τα παιδιά ανήρτησαν σε πίνακα όσα φέρονταν να έλεγαν οι εκπαιδευτικοί

Σε σοβαρές καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση από δύο καθηγητές του 3ου Γυμνασίου -Λυκείου Θεσσαλονίκης προχώρησαν μαθητές του σχολικού συγκροτήματος, κάνοντας και κατάληψη του σχολικού συγκροτήματος από το πρωί της περασμένη Τετάρτης, προκειμένου να υπάρξει κινητοποίηση για την υπόθεση.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι δύο καθηγητές, ο ένας του Γυμνασίου και ο άλλος του Λυκείου, φέρονται να παρενοχλούσαν σεξουαλικά εδώ και χρόνια τουλάχιστον 12 μαθήτριες, τόσο λεκτικά με χυδαία σχόλια, όσο και με χειρονομίες, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ3. Μάλιστα οι μαθητές ανήρτησαν στην πόρτα του σχολείου έναν πίνακα, με τις χυδαίες εκφράσεις που φέρονται να είπαν οι καθηγητές.

Σοκάρουν οι χυδαίες εκφράσεις

Γονείς μαθητριών που βρέθηκαν στο σημείο, υποστήριξαν ότι η υπόθεση έχει φτάσει στα χέρια της αστυνομίας, έπειτα από καταγγελίες γονέων. Σοκαριστικά είναι τα όσα έχουν αναρτήσει οι μαθητές, με εκφράσεις που φέρονταν να έλεγαν οι καθηγητές όπως «μου έπιασε την πλάτη και με ρώτησε αν είμαι γυμνή από μέσα» ή «το σκουλαρίκι όταν κάνεις τη δουλειά σου, σε ενοχλεί ή το βγάζεις;».

«Παρενοχλούσαν σεξουαλικά μαθήτριες, είτε με χυδαίες φράσεις, είτε με επαφές, όπως τις έβαζε να καθήσουν κοντά στο μόριό του, να τη χαϊδεύει στην κοιλιά, να παίζει με το σκουλαρίκι στα αφαλό μιας μαθήτριας» αναφέρει μαθητής.

Για τις καταγγελίες έχει ενημερωθεί προφορικά ο λυκειάρχης, αλλά και ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, δεν υπάρχει επίσημη καταγγελία. Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, δήλωσε ότι επίσημη καταγγελία δεν υπάρχει, ωστόσο η υπόθεση θα διερευνηθεί και θα αποδοθούν ευθύνες όπου υπάρχουν.

Δείτε το βίντεο όπου φαίνεται και ο πίνακας με τις χυδαίες εκφράσεις:

Παρακαλούμε περιμένετε ...