Στα πέντε δισ. η αξία του brand «MINI»

Στα πέντε δισ. η αξία του brand «MINI»

Το 2014, η μάρκα δεν είχε μπει καν στο top 100, αλλά το 2015 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 98η θέση

Είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες το Mini εμπνέει πολλούς πελάτες από όλο τον κόσμο. Ο συνεχής επαναπροσδιορισμός του ονόματός του μέσα από ελκυστικά προϊόντα, καινοτομίες, αυθεντικότητα και ποιοτικές επικοινωνίες αποτελεί τμήμα του «γενετικού υλικού» του. Αυτός ο ενθουσιασμός αντανακλάται με τον καλύτερο τρόπο στην τελευταία έκθεση που δημοσίευσε η εταιρία Interbrand με θέμα τα καλύτερα παγκόσμια εμπορικά σήματα (Best Global Brands). Η αξία της μάρκας Mini αυξήθηκε και πάλι φέτος με brand value που ξεπερνά τα πέντε δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα η καινοτόμα premium μάρκα ανέβηκε στο Νο 87 της γενικής κατάταξης.

Να σημειώσουμε ότι το 2014, η μάρκα δεν είχε μπει καν στο top 100, αλλά το 2015 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 98η θέση και το 2016 ανέβηκε δέκα θέσεις ψηλότερα, φτάνοντας στο No 88. Η ισχυρή άνοδος πηγάζει από την αυθεντικότητα και το ντιζάιν που αντανακλάται με τον πιο όμορφο τρόπο στην εξωτερική εμφάνιση.

Είναι γνωστό -άλλωστε- ότι η μάρκα απευθύνεται σε δημιουργικούς, νέους ανθρώπους που ζουν σε πόλεις, όπου οι ελκυστικοί χώροι διαβίωσης συρρικνώνονται συνεχώς και η υπεύθυνη χρήση κτιριακών υποδομών γίνεται όλο και πιο σημαντική.

Τέλος, η άνοδος της αξίας του εμπορικού σήματος της Mini συνοδεύεται από αντίστοιχη αύξηση των προϊοντικών πωλήσεων. Τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,1% από πέρσι, φτάνοντας συνολικά στα 230.925 οχήματα. Οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου για την premium μάρκα είναι τα Mini Countryman (+12,9%) και Mini Convertible (+20,3%).

Το «Best Global Brands» 2017 είναι η 18η έκδοση της έκθεσης που δημοσιεύεται κάθε χρόνο από την παγκόσμια εταιρία συμβούλων μάρκας Interbrand και διερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα εμπορικά σήματα καθορίζουν την επιτυχία μιας εταιρίας. Η κατάταξη βασίζεται στην οικονομική επιτυχία των προϊόντων και υπηρεσιών της μάρκας, στο ρόλο της στην απόφαση αγοράς του πελάτη και στον αντίκτυπο που έχει στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας.