Το απλό κόλπο που σου δείχνει αν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο

Το απλό κόλπο που σου δείχνει αν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο

Με σύμμαχο το φως του ήλιου

Η απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αποτελεί μια ιδιαίτερα δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, δεδομένου ότι η αγορά βρίθει από οχήματα τα οποία έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές που δεν γνωστοποιούνται στον υποψήφιο αγοραστή.

Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προστατευτεί από τους επιτήδειους ελέγχοντας ορισμένα σημεία του αυτοκινήτου, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα αναλώσιμα, τους αρμούς του αμαξώματος, αλλά και τα ελαστικά του.

Χρήσιμα στοιχεία μπορούν να εξαχθούν επίσης και μέσω ενός εξονυχιστικού οπτικού ελέγχου στη βαφή του αυτοκινήτου, με τον υποψήφια αγοραστή να έχει ως σύμμαχό του το φως του ηλίου το οποίο θα τον βοηθήσει να διακρίνει τυχόν διαφορές στο χρώμα διαφόρων τμημάτων του αμαξώματος ή των προφυλακτήρων.

Αν, παρατηρηθεί, λοιπόν, διαφορετική απόχρωση στα πάνελ ή μια απότομη διακύμανση στην λάμψη του χρώματος, τότε πρέπει να γνωρίζει ότι – κατά πάσα πιθανότητα- το αυτοκίνητο έχει υποστεί επισκευή.

Υπάρχει, ωστόσο, και η περίπτωση που ο εντοπισμός μιας «ύποπτης» λεπτομέρειας με γυμνό μάτι είναι κάτι αδύνατο, λόγω της καλής δουλειάς που έχει κάνει ένας φανοποιός.

Ακόμα, όμως, και ο πιο ικανός φανοποιός θα προδοθεί, αν ο υποψήφιος αφοραστής επιστρατεύσει ένα εργαλείο το οποίο μετρά το πάχος του χρώματος.

Πρόκειται για τον ψηφιακό μετρητή επικάλυψης βαφής που μπορεί να αποκτηθεί με την τιμή του στο διαδίκτυο να ξεκινά από τα 30 ευρώ και να υπερβαίνει τις 3.000 ευρώ εφόσον η συσκευή είναι επαγγελματική.

Στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, το πάχος της εργοστασιακής βαφής κυμαίνεται μεταξύ 100 και 150 μικρόμετρα. Επίσης, κατά κανόνα, τα ακριβότερα αυτοκίνητα έχουν ένα πιο λεπτό στρώμα βαφής συγκριτικά με τα φθηνότερα αυτοκίνητα.

Εάν ο μετρητής δείξει μια τιμή που υπερβαίνει τα 250 μικρόμετρα, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει ξαναβαφτεί, δεδομένου ότι ακόμα και ο καλύτερος φανοποιός θα εφαρμόσει αρκετά μεγαλύτερη ποσότητα χρώματος στο αυτοκίνητο, απ’ ό,τι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί του εργοστασίου όπου κατασκευάστηκε το μοντέλο.