Ράλι Ακρόπολις: Ως εφεδρικός αγώνας στο καλεντάρι του WRC 2021

Ράλι Ακρόπολις: Ως εφεδρικός αγώνας στο καλεντάρι του WRC 2021

Ποιοι είναι οι 12 αγώνες που βρίσκονται στο καλεντάρι της Ομοσπονδίας

Την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου, η FIA (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου), ανακοίνωσε το πρόγραμμα του WRC για το 2021, αφήνοντας ελπίδες και για το δικό μας Ράλι Ακρόπολις, που συμπεριλαμβάνεται στα εφεδρικά ράλι της διοργάνωσης, δηλαδή τα ράλι που ενδεχομένως αντικαταστήσουν αυτά που δεν θα γίνουν λόγω Covid-19 ή άλλες αιτίες.

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας περιλαμβάνει 12 αγώνες στο καλεντάρι της επόμενης χρονιάς, οι οποίοι είναι:

1 Monte-Carlo 21 - 24 January
2 Sweden 11 - 14 February
3 Croatia 22 - 25 April*
4 Portugal 20 - 23 May
5 Italy 3 - 6 June
6 Kenya 24 - 27 June
7 Estonia 15 - 18 July*
8 Finland 29 July - 1 August
9 UK 19 - 22 August*
10 Chile 9 - 12 September
11 Spain 14 - 17 October
12 Japan 11 - 14 November

* Αγώνες για τους οποίους δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η συμφωνία με την FIA
Ανάμεσα στις 12 χώρες που θα φιλοξενήσουν αγώνα του WRC, βλέπουμε – για πρώτη φορά - και την Κροατία, ενώ η Εσθονία μπήκε με το «σπαθί» της, μετά την επιτυχημένη φετινή διοργάνωση, ενώ ο αγώνας της Ιαπωνίας, τελευταίος του πρωταθλήματος, επιστρέφει στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου 11 χρόνια μετά την τελευταία φορά.

Πέραν αυτών και υπό την απειλή της πανδημίας, η FIA, ανακοίνωσε έξη ακόμα αγώνες που ενδέχεται να διεξαχθούν σε αντικατάσταση κάποιων από το πρόγραμμα που θα δηλώσουν αδυναμία διεξαγωγής. Οι αγώνες αυτοί είναι στην Τουρκία, την Λετονία, το Βέλγιο, την Ελλάδα, την Ιταλία (Monza) και την Αργεντινή και θα βρίσκονται στον εφεδρικό κατάλογο εκδηλώσεων έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση θεμάτων Covid-19, ή άλλης σοβαρής αιτίας.

Η εξέλιξη αυτή, ανοίγει από το πουθενά μια χαραμάδα ελπίδας για τον εθνικό μας αγώνα (που το 2013, διεξήχθη για τελευταία φορά στα πλαίσια του WRC), δικαιώνοντας και τις προσπάθειες τόσο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (και προσωπικά του αρμόδιου Υφυπουργού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη), όσο και την απελθούσα το 2019 διοίκηση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΟΜΑΕ), που είχε δουλέψει μεθοδικά στην κατεύθυνση του να επιστρέψει το Ακρόπολις στα μεγάλα σαλόνια των ράλι.

Περισσότερα προσεχώς, αν βέβαια εκτός από την τύχη, οι πάσης φύσεως εμπλεκόμενοι κινήσουν και την …χείρα (ανασκουμπωθούν με λίγα λόγια), ώστε να κερδίσουμε και πάλι την χαμένη εμπιστοσύνη των ανθρώπων που ορίζουν τις τύχες του Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Νίκος Τσάδαρης