Νέο Hyundai i10: Κορυφαίοι χώροι και μικρή κατανάλωση

Νέο Hyundai i10: Κορυφαίοι χώροι και μικρή κατανάλωση

Εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις περιβαλλοντικά εξελιγμένες τεχνολογίες κινητήρων και κιβωτίων του

Το νέο Hyundai i10 βάζει νέα δεδομένα στην κατηγορία του. Πλατύτερο κατά 20 χλστ. και με χαμηλότερη κατά 20 χλστ. οροφή από τον προκάτοχό του, βελτιώνει τώρα τον αεροδυναμικό συντελεστή του στο 0,31.

Επιπλέον, χάρη στο εντυπωσιακά αυξημένο μεταξόνιο (+40 χλστ.), προσφέρει επιπλέον άνεση χώρου επιβατών, μαζί με καλύτερη ευστάθεια και ποιότητα κύλισης. Σε απόλυτους αριθμούς, το μεταξόνιο του νέου i10 έχει κατά μέσο όρο μόλις 59 χλστ. απόσταση από αντιπροσωπευτικά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας αλλά ξεπερνά κατά 105 χλστ. τον μέσο όρο τυπικών αυτοκινήτων πόλης. Έτσι, διαθέτει όχι μόνο τους μεγαλύτερους αλλά και τους ποιοτικότερους χώρους για όλους τους επιβάτες. Με πέντε θέσεις επιβατών, αυξημένη πρακτικότητα (χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού), αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με χειρισμό από τον οδηγό, ανεβάζει κατά πολύ τα συνήθη δεδομένα της κατηγορίας.

Επίσης, διαθέτει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας του με 252 λίτρα (σχεδόν 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης) ενώ για πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Αξιοσημείωτο είναι ότ, ακόμη και επώνυμα δίδυμα παιδικά καροτσάκια μπορούν να χωρέσουν στον αποθηκευτικό χώρο του νέου i10 χωρίς να διπλώσουν οι πλάτες των καθισμάτων.

Κινητήρες με Energy Regeneration System

Το νέο i10 εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις νέες περιβαλλοντικά εξελιγμένες τεχνολογίες των κινητήρων και κιβωτίων του. Μειώνει περίπου κατά 15% την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση 4.5 – 4.7 λίτρα, χάρη:

- στο στάνταρ νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας τον κινητήρα.

- στο στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε σε αυτόματο (AMT), σε συνδυασμό με δύο διαθέσιμους κινητήρες:

- έναν 3κύλινδρο MPi 1.0lt με 67 ίππους και ροπή 96 Nm, που εστιάζει στη σπιρτάδα εντός πόλης

- ή έναν ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2lt με 84 ίππους και ροπή 118 Nm, για άνετα και ήσυχα ταξίδια.

Οι δύο κινητήρες είναι αξιόπιστοι, κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, διαθέτουν καδένα μετάδοσης χρονισμού, αλλά και την εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Νίκος Τσάδαρης