Η επιστροφή της Skoda στο Ράλι Σουηδίας

Η επιστροφή της Skoda στο Ράλι Σουηδίας

Επτά στα εννέα πληρώματα στην WRC3 έτρεξαν με Fabia Rally2 evo

Η Skoda Motorsport υποστηρίζει με τεχνογνωσία και ανταλλακτικά τις διάφορες Fabia σε χέρια ιδιωτών.

Στο Ράλι Σουηδίας, συνολικά εννέα πληρώματα με Fabia Rally2 evo βρέθηκαν στη γραμμή εκκίνησης, με το φινλανδικό δίδυμο των Emil Lindholm και Mikael Korhonen να τίθεται επικεφαλής από την αρχή. Από τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής, οι Φινλανδοί σημείωσαν τρεις ταχύτερους χρόνους στην κατηγορία WRC3, παίρνοντας μάλιστα το προβάδισμα σε ολόκληρη την κατηγορία Rally2.

Το Σάββατο, ο Lindholm έχασε ρυθμό και υποχώρησε 3,4 δευτερόλεπτα από τον επικεφαλής της κατηγορίας, οπότε η τελική έκβαση της νίκης μεταφέρθηκε για τη μοναδική Ειδική Διαδρομή της Κυριακής, την μήκους 21,19 χιλιομέτρων Likenäs 2. Τελικά, ο Lindholm δεν βρήκε τα δευτερόλεπτα που χρειαζόταν, τερμάτισε στη δεύτερη θέση στην κατηγορία του, σε απόσταση αναπνοής από το νικητή.

Για τον Oliver Solberg, ο οποίος συμμετέχει στη WRC3 με την εργοστασιακή υποστήριξη της Τσέχικης ομάδας, το Ράλι Σουηδίας ήταν το ντεμπούτο του νεαρού με την Fabia Rally2 evo στο WRC. Παρέμεινε σταθερά μέσα στην πεντάδα σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά στην τελευταία Ειδική ένα κλατάρισμα του κόστισε περίπου δύο λεπτά και του στέρησε την τρίτη θέση στο βάθρο, κάτι που ελπίζει να επιτύχει  στο Ράλι Πορτογαλίας, όπου και θα συμμετέχει.

Στην κατηγορία WRC2, ο πρωταθλητής του 2017, Pontus Tidemand επίσης με Fabia Rally2 evo, τερμάτισε στην τρίτη θέση, ενώ αξιοσημείωτες παρουσίες με το ίδιο αυτοκίνητο, ήταν του Φινλανδού Eerik Pietarinen (4ος στη WRC3), και του πρωταθλητή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι - ERC, Filip Mareš από την Τσεχία (6ος στη WRC3).

Ένα ασυνήθιστο Ράλι Σουηδίας

Κατά γενική ομολογία, το Ράλι Σουηδίας ήταν πολύ ιδιαίτερο φέτος, μια και τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές, αναζητούσαν μάταια χιόνι στις Ειδικές Διαδρομές. Αντί του χιονιού, ήταν συνήθως οι σπινθήρες που έβγαιναν από τα ελαστικά με καρφιά που προκαλούσαν ένα κάποιο «θέαμα», δεν υπήρχαν snowbanks (αναχώματα από χιόνι στα πλαϊνά των δρόμων) για να «στηρίξουν» οι οδηγοί τα αυτοκίνητα στις «αγωνιστικές γραμμές» που ήθελαν, ενώ τα φτυάρια που κουβαλούσαν στα αυτοκίνητα μήπως χρειαστεί να σκάψουν στο χιόνι, άνετα θα μπορούσαν να είχαν παραμείνει στο Service Park.

Πάντως παρά όλα τα παραπάνω ο φετινός αγώνας δεν ήταν αδιάφορος, καθώς οι θεατές απόλαυσαν μάχες από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κινούνταν πάνω σε –κυρίως- χωμάτινες επιφάνειες, φορώντας στενά λάστιχα με καρφιά, που δεν τους έδιναν την επιθυμητή πρόσφυση.

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
Skoda