Οι νέες BMW X5 M, X5 M Competition, X6 M και X6 M Competition

Οι νέες BMW X5 M, X5 M Competition, X6 M και X6 M Competition
Please Add Photos
to your Gallery

Η τρίτη γενιά των πολυτελών μοντέλων υψηλών επιδόσεων

Η BMW παρουσίασε την 3η γενιά μοντέλων Sports Activity Vehicle (SAV) και Sports Activity Coupe (SAC) υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH στην πολυτελή κατηγορία.

Η συνολική φιλοσοφία τους παραπέμπει στη δυναμική, ευελιξία και ακρίβεια των μοντέλων M, στοιχεία που τώρα συνδυάζονται με την πολυμορφικότητα, εκφραστική σχεδίαση και σύγχρονη πολυτέλεια της οικογένειας BMW X.

Οι τέσσερις νέες εκδόσεις έχουν τα εξής βασικά χαρακτηριστικά:

BMW X 5 M Ισχύς: 600 ίπποι, μέγιστη ροπή: 750 Nm, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 13,0 – 12,8 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 296 – 291 γρ/χλμ.

BMW X 5 M Competition Ισχύς: 625 ίπποι, μέγιστη ροπή: 750 Nm, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 13,0 – 12,8 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 296 – 291 γρ/χλμ.

BMW X 6 M Ισχύς: 600 ίπποι, μέγιστη ροπή: 750 Nm, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 12,7 – 12,5 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 289 – 284 γρ/χλμ.

BMW X 6 M Competition Ισχύς: 625 ίπποι, μέγιστη ροπή: 750 Nm, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 12,7 – 12,5 λτ/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 289 – 284 γρ/χλμ.

Σχεδίαση

Εκφραστική σχεδίαση αμαξώματος υποστηρίζει τις ανώτερες επιδόσεις. Γνώριμες αναλογίες SAV / SAC συνδυάζονται με κλασικά χαρακτηριστικά M βελτιστοποιώντας την παροχή αέρα ψύξης και την αεροδυναμική: μεγάλες εισαγωγές αέρα, μάσκα με διπλές μπάρες, βράγχια M στα εμπρός πλαϊνά πάνελ, αεροτομή οροφής/πίσω αεροτομή, πίσω ποδιά με διαχύτη, σύστημα εξαγωγής με δύο σετ από διπλές απολήξεις. Τα μοντέλα Competition έχουν δικά τους σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Χρώματα της αποκλειστικής συλλογής BMW Individual διατίθενται για πρώτη φορά για μοντέλα X.

Εσωτερικό

Το πολυτελές εσωτερικό με την υπερυψωμένη θέση καθισμάτων δημιουργεί συναρπαστική αίσθηση M. Ευρυχωρία, υψηλού επιπέδου προσαρμοστικότητα, σχεδίαση cockpit M, Head-Up Display με ενδείξεις μοντέλων M, περιλαμβάνονται στα βασικά χαρακτηριστικά. Πολυλειτουργικά καθίσματα M και πλήρως δερμάτινο σαλόνι Merino της σειράς BMW Individual περιλαμβάνονται επίσης στο στάνταρ εξοπλισμό. Αποκλειστική δερμάτινη ταπετσαρία για τα μοντέλα Competition.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης, Live Cockpit Professional με σύστημα πλοήγησης και BMW Intelligent Personal Assistant, και Parking Assistant. Ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και Laserlight διατίθενται προαιρετικά.

Κινητήρας

Υψηλόστροφος V8 κινητήρας 4.400 κ.εκ. με τεχνολογία M TwinPower Turbo. Μέγιστη ισχύς αυξημένη κατά 25 ή 50 ίππους (μοντέλα Competition) συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Μέγιστη ροπή: 750 Nm. Εξαιρετικά ανθεκτικές βάσεις κινητήρα. Συστήματα ψύξης και τροφοδοσίας λαδιού προσαρμοσμένα στο μέγιστο επίπεδο δυναμικών επιδόσεων. Σπορ σύστημα εξαγωγής με έντονα συναισθηματικό ήχο.

Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του μπουτόν Setup για άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις κινητήρα, αποσβεστήρων, συστήματος διεύθυνσης, M xDrive και του συστήματος πέδησης. Δύο εξατομικευμένα σεταρίσματα επιλέγονται από τους διακόπτες Μ στο τιμόνι. Το M Mode επιτρέπει την εξατομίκευση λειτουργίας των συστημάτων υποβοήθησης και των ενδείξεων του πίνακα οργάνων και του Head-Up Display. Επιλογή ρυθμίσεων Road και Sport - και Track στα μοντέλα Competition.

Κιβώτιο

8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic. Τα χαρακτηριστικά του συστήματος τετρακίνησης M xDrive που μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς μπορούν να ρυθμίζονται σε 4WD / 4WD Sport modes. Συνεργασία M xDrive με Active M Differential για βελτιωμένη πρόσφυση και δυναμική συμπεριφορά.

Πλαίσιο

Εκτεταμένο πακέτο μέτρων που αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος και των βάσεων της ανάρτησης. Αποκλειστική τεχνολογία πλαισίου με ειδικά χαρακτηριστικά γεωμετρίας και ελαστοκινηματικής.

Ανάρτηση

Προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης M Servotronic και DSC (Dynamic Stability Control) που περιλαμβάνει M Dynamic Mode. Ζάντες αλουμινίου M 21 ιντσών στον εμπρός άξονα και 22 ιντσών πίσω τοποθετούνται στάνταρ στα μοντέλα Competition, προαιρετικές για τις BMW X5 M και BMW X6 M.

Φρένα

Συνθετικά φρένα M με εξαιρετική ισχύ πέδησης. Ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης με δυνατότητα εξατομίκευσης της αίσθησης του πεντάλ στο φρενάρισμα.

Επιδόσεις

Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτ. / 3,8 δευτ. (X5 M Competition και X6 M Competition) – μέχρι 0,4 δευτ. ταχύτερα από τους προκατόχους της.

Στον δρόμο, η ομαλή συνεργασία κινητήρα, πλαισίου και αμαξώματος προσφέρει ελεγχόμενη ευελιξία και δυναμική συμπεριφορά. Οι τελικές διαδικασίες σεταρίσματος έγιναν στις εγκαταστάσεις δοκιμών των Miramas και Arjeplog, στο Nürburgring-Nordschleife και άλλες αγωνιστικές πίστες.

Τα νέα μοντέλα BMW X5 M, X6 M και Competition θα λανσαριστούν μαζί από τον Απρίλιο του 2020.

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
BMW