Ασυνήθιστη «αμφίεση» της BMW για την τελική φάση δοκιμών

Ασυνήθιστη «αμφίεση» της BMW για την τελική φάση δοκιμών

Σχεδόν έτοιμη η Σειρά 2 Gran Coupe

Οι τελευταίες πινελιές μπαίνουν τώρα στην πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης δοκιμών. Μάλιστα το νέο, 4θυρο, πολυτελές compact coupe χρησιμοποιεί ένα στοιχείο αυτοπροβολής στις δοκιμαστικές διαδρομές του στην περιοχή του Μονάχου.

Εξάπτοντας ακόμα περισσότερο την περιέργεια των περαστικών για το εντυπωσιακό, πολύχρωμο καμουφλάζ των μοντέλων δοκιμών, ο μεγάλος QR κωδικός στις εμπρός πόρτες οδηγεί τα έκπληκτα βλέμματα στον ιστότοπο www.bmw.com/2-series-gran-coupe. Πριν την παγκόσμια πρεμιέρα της Σειράς 2 Gran Coupe στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles το Νοέμβριο του 2019, αυτός ο κεντρικός ιστότοπος (homepage) θα προσφέρει στους επισκέπτες συνεχή ενημέρωση με ανακοινώσεις και νέες πληροφορίες για το πρωτοποριακό, πολυτελές αυτοκίνητο. Το λανσάρισμα της BMW Σειράς 2 Gran Coupe στην παγκόσμια αγορά αναμένεται την άνοιξη του 2020.

Coupe με 4 πόρτες 

Η BMW φέρνει τη φιλοσοφία του 4θυρου coupe που ήδη γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στην πολυτελή compact κατηγορία. Η πρώτη Σειρά 2 Gran Coupe έρχεται με φρέσκα στοιχεία εξατομίκευσης, υψηλή αισθητική και συναισθηματική απήχηση, σε συνδυασμό με καινοτόμα φιλοσοφία ελέγχου / λειτουργίας, πρωτοποριακή τεχνολογία συνδεσιμότητας, καθημερινή χρηστικότητα και δυνατές επιδόσεις. Η μετεξέλιξη της φόρμας ενός κλασικού sedan υποστηρίζεται από την προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρός κίνησης και μοιράζεται μία σειρά από προηγμένες τεχνολογίες με την πρόσφατα λανσαρισμένη, νέα Σειρά 1. Όπως το βασικό πολυτελές-compact μοντέλο της οικογένειας, η Σειρά 2 Gran Coupe χρησιμοποιεί επαναστατική τεχνολογία πλαισίου και καινοτόμα συστήματα ελέγχου που ανεβάζουν τον πήχη στη δυναμική συμπεριφορά και την ευελιξία.

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με τεχνολογία ARB 

Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου είναι η τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης ARB (near-actuator wheel slip limitation) γνωστή από το i3s. Το ARB χρησιμοποιεί αισθητήρα ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα (ECU) αντί για την αντίστοιχη μονάδα του συστήματος DSC (Dynamic Stability Control). Καταργώντας τις μεγάλες διαδρομές για τη μετάδοση του σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι η ολίσθηση του τροχού τίθεται υπό έλεγχο ακόμα και δέκα φορές πιο γρήγορα. Αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με το σύστημα Performance Control (κατανομή ροπής εκτροπής) που επίσης περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, προσφέροντας άμεση και έντονη οδηγική εμπειρία, τόσο με εμπρόσθια κίνηση (FWD) όσο και με το «έξυπνο» σύστημα τετρακίνησης xDrive της M235i xDrive. Το σπορ κορυφαίο μοντέλο εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο 4κύλινδρο κινητήρα στην οικογένεια του Group, αποδίδοντας 306 ίππους. Επίσης συνοδεύεται στάνταρ από το νέο μπλοκέ διαφορικό Torsen, που προσφέρει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο σπορ αίσθηση, μέσω μερικής εμπλοκής των εμπρός τροχών.

Τέλος, η πρώτη Σειρά 2 Gran Coupe διαθέτει κομψές, σπορ γραμμές, προηγμένη συνδεσιμότητα και άφθονους χώρους, προσόντα ικανά να προσελκύσουν νέους πελάτες και –εξ αυτού- αποτελεί μία ουσιαστική προσθήκη στη γκάμα της μάρκας, κυρίως σε αγορές με ιδιαίτερη προτίμηση στο sedan αμάξωμα.

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
BMW