Νέα μορφή επικοινωνίας υιοθετεί η BMW

Νέα μορφή επικοινωνίας υιοθετεί η BMW

Διάλογος μεταξύ ενδιαφερομένων μερών, πρεμιέρες και σεμινάρια με θέμα τη μετακίνηση του μέλλοντος

Το BMW Group περνά σε μία νέα εποχή ως προς τον τρόπο παρουσίασης των μελλοντικών τεχνολογιών, υπηρεσιών και προϊόντων του. Από τις 25 έως τις 27 Ιουνίου 2019, η εταιρεία προσκαλεί επίλεκτους δημοσιογράφους, αναλυτές και λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη από όλο τον κόσμο στην εκδήλωση “BMW Group NEXTGen” που θα πραγματοποιηθεί στο BMW Welt στο Μόναχο και θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου.

Η εταιρία επεκτείνει την παγκόσμια δέσμευσή της σε Διεθνή Σαλόνια Αυτοκινήτων και Εκθέσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος και θεμάτων του μέλλοντος, με μία ανεξάρτητη και περιοδική παρουσίαση της ατομικής μετακίνησης ‘που υπογράφει το Group’. Εκτός από παγκόσμιες πρεμιέρες νέων μοντέλων, η έμφαση θα δίδεται κυρίως στο τελευταίο στάδιο των τεχνολογικών εξελίξεων από όλα τα επίπεδα D+ACES της εταιρείας: Design (Σχεδίαση), Autonomous Driving (Αυτόνομη Οδήγηση), Connectivity (Συνδεσιμότητα), Electrification (Εξηλεκτρισμός), και Services (Υπηρεσίες).

Ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της μάρκας, δήλωσε σχετικά: «Είχαμε καθορίσει με σαφήνεια τους στόχους και την φιλοσοφία μας ήδη από το 2016 με την Στρατηγική Number ONE > NEXT. Οι προϊοντικές προτάσεις και επενδύσεις μας στους τομείς D+ACES του μέλλοντος το αποδεικνύουν. Με το NEXTGen ανοίγουμε νέους δρόμους επικοινωνίας με έμφαση στη διεξαγωγή διαλόγου πάνω σε θέματα ατομικής μετακίνησης. Θέλουμε να διαμορφώσουμε το μέλλον μαζί και να προσφέρουμε λύσεις».

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
BMW
Παρακαλούμε περιμένετε ...