Η πρώτη BMW X7 είναι γεγονός

Η πρώτη BMW X7 είναι γεγονός

Η «ναυαρχίδα» της οικογένειας Χ θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Μάρτιο του 2019

Η πρώτη BMW X7 στην ιστορία της μάρκας συνδυάζει την εμφάνιση, την αποκλειστικότητα και την ευρυχωρία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με την προσαρμοστικότητα και ευελιξία ενός Sports Activity Vehicle (SAV). Η παραγωγή της θα γίνεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Spartanburg (ΗΠΑ). Στην αγορά από το Μάρτιο του 2019.

Η «ναυαρχίδα» της οικογένειας BMW X έχει μήκος 5.151 χλστ, πλάτος 2.000 χλστ, ύψος 1.805 χλστ, και μεταξόνιο 3.105 χλστ. Με κύρια συστατικά την αισθητική σαφήνεια και την ακρίβεια, η σχεδιαστική γλώσσα αποτυπώνεται στο επιβλητικό εμπρός τμήμα, στα μεγάλα παράθυρα, στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στη μακριά γραμμή οροφής και στη διαιρούμενη πίσω πόρτα δύο τμημάτων. Επιπλέον, οι προβολείς LED προσφέρονται στάνταρ, ενώ το BMW Laserlight είναι προαιρετικό.

Το νέο μοντέλο διαθέτει ευρυχωρία και στις τρεις σειρές καθισμάτων (επτά καθίσματα διατίθενται στάνταρ), ενώ η μεσαία σειρά παραγγέλνεται με δύο ατομικά καθίσματα comfort προαιρετικά. Πλούσιοι είναι οι χώροι και στην τρίτη σειρά, σε συνδυασμό με υποβραχιόνια, ποτηροθήκες και θύρες USB. Όλα τα καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά και είναι επενδεδυμένα με δερμάτινη ταπετσαρία. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 326 έως 2.120 λίτρα.

Αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, φωτισμός περιβάλλοντος και πανοραμική κρυστάλλινη οροφή τριών τμημάτων, ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού πέντε ζωνών, το πακέτο Ambient Air, η πανοραμική κρυστάλλινη οροφή Sky Lounge, τα χειριστήρια με χρήση κρυστάλλινων στοιχείων, το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και το σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών Professional, είναι προαιρετικός εξοπλισμός.

Το εντυπωσιακό όχημα πατά στον δρόμο με αεροελατήρια και στους δύο άξονες και προσαρμοζόμενη ανάρτηση (Adaptive) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, στάνταρ. Integral Active Steering και Executive Drive Pro με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, διατίθενται προαιρετικά. Το διαφορικό M Sport είναι στάνταρ στην X7 M50d και προαιρετικό στην X7 xDrive50i. Προαιρετικό είναι και το «σύστημα» Off-Road που επιτρέπει την επιλογή προγραμμάτων οδήγησης xSand, xGravel, xRocks και xSnow μέσω μπουτόν. Οι ζάντες είναι αλουμινίου 20 ιντσών σαν στάνταρ και 21 και 22 ιντσών προαιρετικές.

Η Χ7 διαθέτει πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (η διαθεσιμότητα διαφέρει, ανάλογα με την αγορά). Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Driving Assistant Professional με Steering και lane control assistant, Lane Change Warning και Lane Departure Warning, Lane Keeping Assistant και προστασία από πλευρική σύγκρουση, υποστήριξη ελιγμού αποφυγής εμποδίου, Προειδοποίηση Διέλευσης κυκλοφορίας (Crossing traffic warning), Προειδοποίηση Προτεραιότητας (Priority warning) και Προειδοποίηση Πορείας στο αντίθετο ρεύμα (Wrong-way warning). Τελευταία γενιά BMW Head-Up Display. Emergency Stop Assistant (δεν διατίθεται στην Ευρώπη). Parking Assistant με νέα κάμερα οπισθοπορείας και Reversing Assistant, στάνταρ.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το BMW Live Cockpit Professional με BMW Operating System 7.0 στάνταρ. Πρόκειται για ένα πλήρως ψηφιακό πίνακας οργάνων με Control Display και οθόνη 12,3 ιντσών. Η λειτουργία του BMW Operating System 7.0 είναι φιλική προς τον χρήστη, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές ελέγχου (multimodal): μέσω οθόνης αφής, iDrive Controller, διακοπτών στο τιμόνι, voice control και αναγνώρισης χειρονομιών.

Επιπλέον, το BMW Intelligent Personal Assistant υποδύεται το ρόλο ενός ψηφιακού συνοδηγού και ειδήμονα του αυτοκινήτου και ενεργοποιεί συστήματα και υπηρεσίες. Λειτουργεί με φωνητικές εντολές στην καθομιλουμένη. Το BMW Digital Key επιτρέπει στους πελάτες να χρησιμοποιούν το κινητό τους για πρόσβαση στο αυτοκίνητο και εκκίνηση του κινητήρα. Remote Software Upgrade ενημερώνει ασύρματα τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Εκδόσεις μοντέλου στο λανσάρισμα (για την Ευρώπη) :

1. BMW X7 xDrive40i:

6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.998 κ.εκ, ισχύς: 340 ίπποι / 5.500 – 6.500 σαλ,

μέγιστη ροπή: 450 Nm / 1.500 – 5.200 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 χλμ/ώρα]: 6,1 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 245 χλμ/ώρα.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 9,0 – 8,7 l/100 km,

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 205 – 198 γρ/χλμ, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.


2. BMW X 7 xDrive 30 d :

6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.993 κ.εκ., ισχύς: 265 ίπποι / 4.000 σαλ,

μέγιστη ροπή: 620 Nm / 2.000 – 2.500 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 χλμ/ώρα]: 7,0 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 227 χλμ/ώρα.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,8 – 6,5 λτ/100 χλμ,

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 178 – 171 γρ/χλμ, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW X 7 M 50 d :

6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.993 κ.εκ., ισχύς: 400 ίπποι / 4.400 σαλ,

μέγιστη ροπή: 760 Nm / 2.000 – 3.000 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 χλμ/ώρα]: 5,4 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,4 – 7,0 λτ/100 χλμ,

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 193 – 185 γρ/χλμ, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
BMW