Η Nissan βραβεύει με αυτοκίνητα του νικητές του Generation N

Η Nissan βραβεύει με αυτοκίνητα του νικητές του Generation N

Οι 10 νικητές θα έχουν για ένα χρόνο ένα μοντέλο Nissan

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση που έλαβε χώρα στις  κεντρικές εγκαταστάσεις της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, οι 10 νικητές του Generation N παρέλαβαν το βραβείο τους, που δεν είναι άλλο από ένα τελευταίο μοντέλο της Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο.

Συγκεκριμένα οι νικητές και τα αυτοκίνητα που κέρδισαν έχουν ως εξής:

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΣ: Ο δημιουργός του «Troopy», βρίσκεται στην παγκόσμια λίστα των έξι κατασκευαστών ρομπότ τύπου InMoov, ενός ρομπότ που έχει δεξιότητες ανάλογες με αυτές του ανθρώπου.
  • TYPHOON MOTO RACING: Η φοιτητική ομάδα που ασχολείται με την μελέτη και την κατασκευή αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, κατακτώντας την 9η θέση στον παγκόσμιο διαγωνισμό Moto Student.
  • ΟΜΑΔΑ «ΠΡΟΜHΘΕΑΣ»: Η ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου έχει δημιουργήσει το πρωτοποριακό, αεροδυναμικό ηλεκτροκίνητο όχημα «Πυρφόρος».
  • ΙNAGROS: Ένα ολοκληρωμένο, ψηφιακό αγροτικό εργαλείο πληροφόρησης που συνδέει καλλιεργητές και γεωπόνους για να κάνει τις αρδευόμενες καλλιέργειες πιο αποδοτικές.
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΛΑΚΑΣ: Ο δημιουργός ενός καινοτόμου cargo drone μεταφοράς βοήθειας που μπορεί να πετά με διαφορετικούς τρόπους, διαπρέπει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
  • GEABIT: Η πρωτότυπη συσκευή καταγραφής και ανάλυσης των περιβαλλοντικών συνθηκών που επικρατούν στις καλλιέργειες.
  • ΠΡΟΤΕΚΤΑ ΙΛΙΟΥ: Η ομάδα έκτακτης ανάγκης που είναι εκπαιδευμένη από 7 κρατικούς φορείς, προσφέρει εθελοντικά τις δυνάμεις της σε περιοχές που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές.
  • Σ.Π.Α.Ζ - ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΣΑΡΙΔΗ: Η εκπαιδεύτρια και διασώστρια μικρών ζώων και μέλος του Συλλόγου Προστασίας Αδέσποτων Ζώων.
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ: Ο φωτογράφος με διακρίσεις από το πρακτορείο Magnum και κάτοχος του 1ου βραβείου φωτογραφίας δρόμου στα Sony World Photography Awards 2017.
  • FIGHT HOAX: Ο ελληνικής κατασκευής αλγόριθμος που καταπολεμά τις ψεύτικες ειδήσεις στο διαδίκτυο.

Με την καμπάνια Generation N, η Nissan αποφάσισε να στηρίξει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας «Innovation that Excites» (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια Generation N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Για την ιστορία, επιλέχθηκαν 19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 19 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους.

Το κοινό κλήθηκε  να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr  και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με  την Νικ. Ι. Θεοχαράκης να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα μοντέλο  Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους.

Εκτός των παραπάνω νικητών, κληρώθηκαν και οι ακόλουθοι 3 τυχεροί από το κοινό που συμμετείχε στην ψηφοφορία, με έπαθλο ένα συναρπαστικό ταξίδι, στο Innovation Lab της Nissan, στο Παρίσι:

  •    ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΛΛΟΣ
  •    ΝΙΚΗ ΕΡΜΙΔΟΥ
  •    ΠΑΝΟΣ ΔΟΞΑΣΤΑΚΗΣ

Νίκος Τσάδαρης