Παρουσιάστηκε και επίσημα η κορυφαία έκδοση του Clio, Renault Sport 200. Με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων ισχύος 200 ίππων/6.000 σ.α.λ. και ροπής 240 Nm από τις 1.750 έως τις 5.500 σ.α.λ., το νέο μοντέλο επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και φτάνει την ταχύτητα των 230 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω του νέου εξατάχυτου κιβωτίου δύο συμπλεκτών EDC (που διαθέτει και launch control) και του διαφορικού RS, το οποίο με τη βοήθεια των φρένων προσομοιώνει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Διαθέτει, μάλιστα, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο συμπίεσης -μια τεχνολογία που προέρχεται από τους αγώνες ράλλυ. Όσον αφορά στο στήσιμο της ανάρτησης, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής δύο διαφορετικών setup, Sport και Cup. To τελευταίο έχει κατά 3 χλστ. χαμηλωμένη και κατά 15% σκληρότερη ανάρτηση, ζάντες 18 ιντσών (αντί για 17'') και κοντύτερη κρεμαγιέρα. Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με το σύστημα RS drive, με τρεις διαθέσιμες επιλογές (Normal, Sport και Race), οι οποίες ελέγχουν την απόκριση κινητήρα και πεντάλ γκαζιού, το βαθμό υποβοήθησης του τιμονιού και το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων. Παρά τις επιδόσεις του, το νέο Clio R.S καταναλώνει κατά μέσο όρο 6,3 λίτρα/100 χλμ. στο μικτό ευρωπαϊκό κύκλο μέτρησης και εκπέμπει 144 γρ. CO2/χλμ.
Επίσης, εξοπλίζεται με το R-Link της Renault, το οποίο εμπεριέχει και το σύστημα τηλεμετρίας RS-monitor, άλλα και το R-Sound Effect, μια εφαρμογή που με το πάτημα του γκαζιού αναπαράγειαπό τα ηχεία του αυτοκινήτου τους ήχους αυτοκινήτων επιδόσεων, όπως τωνAlpine A110, R8 Gordini και Nissan GTR! Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο, σε τιμές που δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.