Τα πέντε τυριά που πρέπει να καταναλώνεις με μέτρο

Τα πέντε τυριά που πρέπει να καταναλώνεις με μέτρο

Είναι απολαυστικά αλλά χρειάζονται προσοχή

Το τυρί είναι ένα από τα πλέον αγαπημένα συνοδευτικά για το φαγητό αλλά και σνακ για όλες τις ώρες της μέρας. Ωστόσο και αυτά θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο καθώς σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών από τη διατροφή δεν πρέπει να ξεπερνά το 10% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων.

Και πώς καταλαβαίνεις ότι ένα τυρί έχει πολλά κορεσμένα λιπαρά; Ο κανόνας λέει ότι υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά θεωρείται ότι έχει ένα τυρί στου οποίου την ετικέτα αναγράφεται ότι έχει πάνω από 17,5 γρ. λιπαρά ανά μερίδα 100 γρ. 

Με βάση αυτό δες παρακάτω τα πέντε τυριά που πρέπει να καταναλώνεις με μέτρο...

Τσένταρ: 22 γραμμάρια λιπαρά

Μασκαρπόνε: 29 γραμμάρια

Παρμεζάνα: 19 γραμμάρια

Μπρι: 18 γραμμάρια

Ένταμ: 16 γραμμάρια

3
σχόλια
  1. avatar Yannis

    Κεφαλογραβιέρα
    Θερμίδες 396 Λιπαρά 26,7 γρ.
    Μυζήθρα παχειά
    Θερμίδες 330 Λιπαρά 30 γρ.
    Γραβιέρα
    Θερμίδες 400 Λιπαρά 32.3 γρ.
    Μανούρι
    Θερμίδες 443-546 Λιπαρά 42,6-52
    Κεφαλοτύρι
    Θερμίδες 400 Λιπαρά 33,3 γρ.
    Τυρί φέτα
    Θερμίδες 250 Λιπαρά 20,2 γρ

    1. avatar Πάνος Β

      Φέτα, λιπαρά από 30 έως 60% με συνηθέστερο το 45%.Το πρώτο που σου κόβει ο διαιτολόγος.....

  2. avatar Πέτρος

    Φέτα 20,5%

Παρακαλούμε περιμένετε ...